داعش همان متحجرینی هستند که بارها در مقابل رهبران الهی ایستادند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کلمه داعش به تازگی مطرح شده اما اقدامات آن‌ها چیز جدیدی نیست، گفت: داعش همان خوارج، طالبان و همان متحجرینی هستند که در طول تاریخ بارها در مقابل رهبران الهی ایستاده‌اند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با اشاره به اقدامات گروهک تروریستی داعش در عراق، اظهار داشت: داعش به عنوان یک گروه دست پرورده استکبار برای ایجاد اختلاف، شکستن قدرت ایمان و تحریف باورهای دینی مسلمانان به وجود آمده است.

وی با اشاره به اینکه هدف استکبار معرفی یک چهره خشن و نادرست از مسلمانان است، افزود: استکبار گروهک تروریستی داعش را در مقابل جریان بیداری اسلامی و جبهه اسلامی عَلم کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کلمه داعش به تازگی مطرح شده است ولی اقدامات آن‌ها چیز جدیدی نیست، تصریح کرد: داعش همان خوارج، طالبان و همان متحجرینی هستند که در طول تاریخ بارها در مقابل رهبران الهی ایستاده‌اند.

وی گفت: گروهک‌های تروریستی با مدیریت و کارگردانی کفر و استکبار که بازیچه آن‌ها قرار دارند با یک ظاهربینی غلط و تفکر غلطی که به آن‌ها القا شده است در مقابل اسلام ناب قد عَلم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ابراز داشت: در طول تاریخ کم نداشتیم از مسلمانان متحجر و فریب خورده‌ای که بویی از اسلام نبرده‌اند اما ابزار دست دشمن شده‌اند، همان کسانی‌که در بعضی مقاطع کشتن اهل بیت(ع) را یک عبادت می‌دانستند و امروز هم داعش که توسط استکبار طراحی و به میدان آورده شده است در مقابل اسلام ناب است تا استکبار به هدف خود برسد.

وی افزود: یقیناً با وجود بصیرت ، ایمان و معرفت دینی صحیح دنیای امروز از اسلام، داعش نمی‌تواند چهره اسلام را به گونه‌ای که خود می‌خواهد معرفی کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در این میدان، بزرگ‌ترین رسالت ما نشان دادن چهره واقعی اسلام، واقعیت‌های دین و در مقابل، نشان دادن چهره واقعی داعش‌ها و این جریان‌هاست، تصریح کرد: این گروه‌ها به خدا، اسلام و حقیقت دین باور ندارند و یک تفکر، خدا و اسلام خود ساخته را به عنوان دین معرفی می‌کنند و بر اساس آن قضاوت‌های غلطی را انجام می‌دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه این افراد آموزش دیده‌اند و خشونت طلب بوده و اصلاً اهل ارزش‌های انسانی نیستند، خاطر نشان کرد: البته اگر ما و امت اسلامی اهل معرفت و بصیرت و موضع‌گیری صحیحی باشیم دشمن در این میدان هم به هدف و نتیجه خود نمی‌رسد.

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.