دانشجویان با رصد فضای سیاسی مردم را در انتخاب اصلح یاری کنند

۲۹فروردین۱۳،

مسئول بسیج دانشگاه علم‌وصنعت گفت: دانشجویان می‌توانند با ایجاد یک فضای گفتمانی نقاط ضعف و قوت رئیس جمهور را مورد ارزیابی قرار دهند.

“میلاد رمضان‌پور” مسئول بسیج دانشگاه علم‌وصنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به تأثیر تشکل‌های دانشجویی در انتخاب اصلح اظهار داشت: دانشجویان با تعریف فضای سیاسی کشور شرایط را جهت مطرح ساختن ویژگی‌های عام و خاص رئیس جمهور توسط کاندیداها در جامعه فراهم کنند.
 
وی به نحوه تأثیرگذاری دانشجویان در این امر اشاره کرد و افزود: دانشجویان می‌توانند با ایجاد یک فضای گفتمانی نقاط ضعف و قوت رئیس جمهور را مورد ارزیابی قرار دهند.

رمضان‌پور با اشاره به صحبت‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضا برای دانشجویان جهت ارائه این طرح گفتمانی عنوان کرد: کاندیداها موظفند با حضور یافتن در دانشگاه‌های کشور در خصوص مسائل مربوط به پرسش و پاسخ دانشجویان در این زمینه به ارائه سخنرانی بپردازند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: اگر ویژگی‌های عام رئیس جمهور آینده در تشکل‌های دانشجویی بعنوان تعریف فضای سیاسی آینده کشور طرح و بررسی شود در واقع تأثیر جریان سیاسی دانشجویان را در کشور نشان می‌دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.