دانشگاه آزاد بیشترین برگزیده بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه قرآن

دانشگاه آزاد بیشترین برگزیده بخش دانشگاهی بیستمین نمایشگاه قرآن

معاون پژوهشکده قرآن و عترت گفت: در میان تمامی دانشگاه‌ها، نهادها، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های فعال قرآنی در بخش دانشگاهی بیشترین برگزیده به غرفه‌های دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص یافت.

طالب تاش اظهار کرد: خدای سبحان را سپاس می‌گوییم که در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی توانستیم در فرصت ماه مبارک رمضان بخش کوچکی از محصولات قرآنی و توانمندی‌های دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی را در معرض دید بازدیدکنندگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قرار دهیم.
وی ادامه داد: معاونت فرهنگی، فعالیت‌های قرآنی را محور برنامه‌های راهبردی خود قرار داده است که نتیجه این رویکرد اثر بخش، تولید صدها نرم افزار کتاب، جزوه، نشریه و پایان نامه‌های قرآنی است که در کنار نشست‌های علمی – تخصصی و کانون‌های قرآنی دانشجویان توانسته است نقش به سزایی در فرهنگ افزایی دانشگاهیان ایفا کند.
طالب تاش گفت: امسال بیش از ۲۶۰ پایان نامه و پژوهش قرآنی، ۵۰ اثر هنری قرآنی و بیش از ۸۰ نشریه قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دانشگاهی ارائه شد که با استقبال خوب مراجعه کنندگان به غرفه معاونت فرهنگی مواجه شد.
طالب تاش از تلاش پژوهشکده قرآن و عترت در جهت اجرای برنامه‌های اثر بخش در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم سخن گفت و افزود: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سالن اجتماعات نمایشگاه و برگزاری بیش از ۲۰ گفتمان قرآنی و نشست علمی – تخصصی با حضور استادان برجسته دانشگاه و برنامه‌های جانبی مانند کارگاه مهدویت و مسابقه روزانه قرآنی فعالیت غرفه‌های معاونت فرهنگی را رونق بیشتری بخشیده بود.
طالب تاش ادامه داد: تعداد ۱۴ اثر هنری، ۳ عدد پایان نامه و ۳ عدد نشریه غرفه معاونت فرهنگی برگزیده شد که مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین غرفه معاونت فرهنگی به عنوان غرفه برتر در ارائه پایان نامه‌های قرآنی دانشجویان برگزیده شد که کسب ۲۱ عنوان برگزیده، از برنامه ریزی خوب و مناسب همکاران ما در پژوهشکده قرآن و عترت خبر می‌دهد.
طالب تاش گفت: از هم اکنون برنامه ریزی شرکت در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز شده است که انتظار می‌رود در سال آتی شاهد حضور فعال‌تر دانشگاهیان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم باشیم.

دانشگاه آزاد

 

برگزیده بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن

 

برگزیده بخش دانشگاهی

 

نمایشگاه قرآن


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.