دانشگاه امیرکبیر میزبان اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی در جشنواره رباتیک

۱ مهر – ۰۲:۵۸:۳۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-اولین جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه امیرکبیر ۲۲ تا ۲۵ آبان‌ماه در حالی برگزار می‌شود که در این جشنواره اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی برگزار خواهد شد.
به گزارش آریا، حامد دانشور، دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال «تولید ملی،  حمایت از کار و سرمایه ایرانی» این دانشگاه با همکاری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، اولین جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی امیر کبیر را در چهار بخش مختلف بر گزار می کند.
وی افزود: این جشنواره در بخش های سومین دوره مسابقات رباتیک جام امیرکبیر  (AUTCup2012)، اولین دوره مسابقات هوش مصنوعی امیرکبیر  (AAIC2012)، اولین گردهمائی علمی- صنعتی رباتیک و هوش مصنوعی امیرکبیر  (ARAIC2012) و اولین فن‌بازار رباتیک و هوش مصنوعی  (ARAIT2012)برگزار می شود.
دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیراظهار کرد: در این جشنواره فن بازار رباتیک و هوش مصنوعی با هدف ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه و صنایع رباتیک و هوش مصنوعی و با محورهای ارائه ایده ها، ارائه پیش محصول، ارائه­ محصولات با رویکرد بازاریابی و حضور صنایع برای بهره برداری از ایده ها و محصولات و اتاق های مذاکره برگزار خواهد شد
 دانشور اضافه کرد: در بخش ارائه ایده های فن بازار این جشنواره دانشجویان و افرادی که دارای ایده های نو برای اجرا در صنایع هستند می توانند با حضور در نمایشگاه فن بازار و ارائه­ ایده های خود به صنایع و سازمان‌های مرتبط حاضر در نمایشگاه در راستای تحقق ایده های خویش بهره مند شوند.
 وی در ادامه بیان کرد: در بخش ارائه پیش محصول فن بازار نیز دانشجویان و صنایعی که موفق به تولید یک نمونه آزمایشگاهی از ایده­های خود شده­اند و مایل به صنعتی نمودن محصول خود هستند، می­توانند با ارائه­ آن ها به صنایع و سازمان های حاضر در نمایشگاه گام بلندی در راستای صنعتی شدن محصول خود بردارند.
دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچنین در گفتگویی اعلام کرد: در بخش ارائه محصولات با رویکرد بازاریابی فن بازار نیز شرکت های تولید کننده صنایع رباتیک و هوش مصنوعی می توانند با ارائه محصولات خود به شرکت ها و سازمان ها بازار مناسبی از محصولات خود را ارائه کنند.
او در این زمینه افزود: بخش دیگر فن بازار این جشنواره مربوط به حضور صنایع برای بهره برداری از ایده ها و محصولات است که در این بخش شرکت ها و سازمان­های مایل به خرید محصولات و صنایع رباتیک و هوش مصنوعی می توانند با حضور در نمایشگاه و اتاق های مذاکره محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنند.
 وی تصریح کرد: بخش دیگر این فن بازار متشکل از اتاق های مذاکره است که این بخش در کنار نمایشگاه فن بازار، جلساتی با موضوعات مختلف برای مذاکره صنایع مایل به خرید محصولات و ارائه دهندگان ایده ها و محصولات و همچنین ثبت قرارداد میان آن ها در نظر گرفته شده است.
دبیر کمیته اجرایی فن بازار جشنواره رباتیک و هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیردر پایان گفت: طرح­های برگزیده برای شرکت در جشنواره جوان خوارزمی معرفی می شوند

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۲۲۱۴۵۸۳۲۶۷۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.