دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای ترم پاییز ۹۱ زبان آموز می پذیرد

دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای ترم پاییز ۹۱ زبان آموز می پذیرد

دانشگاه باقرالعلوم (ع)در رشته های زبان عربی،انگلیسی ،آلمانی و فرانسه برای ترم پاییز۹۱ از میان طلاب واجد شرایط زبان آموز می پذیرد.
به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازروابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ،شهریار نجف پور اظهار داشت: معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی با هدف اشاعه ی آموز ه های اسلام، اقدام به راه اندازی دوره های زبان خارجی برای طلاب کرده است.
کارشناس آموزش دانشکده زبان دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان این مطلب که این دانشگاه در هر فصل از میان طلاب برادر و خواهر علاقه مند به زبان های خارجی، زبان‌آموز می‌پذیرد، افزود: دوره‌های زبان عربی ، انگلیسی و فرانسه در سه سطح مقدماتی، متوسطه و عالی برگزار خواهد شد و زبان آموزان پس از اتمام هر دوره و قبولی در امتحان، مجوز ورود به دوره بعدی را پیدا می‌کنند.
نجف پور یادآورشد: کلاس‌های دوره زبان‌آموزی برای خواهران در روزهای زوج و برای برادران در در روزهای فرد در شیفت بعدازظهر برگزار خواهدشد.
کارشناس آموزش دانشکده زبان دانشگاه باقرالعلوم(ع) ، گذراندن پایه ششم برای برادران و داشتن سطح یک حوزه برای خواهران را از شرایط حضور در این دوره ها دانست و گفت: نام نویسی برای ترم پاییز ۹۱ دوره های آزاد زبان از یازدهم شهریورماه سال جاری آغاز و تا ۲۱ این ماه ادامه خواهدداشت.
وی با اشاره به اینکه آزمون ورودی این دوره ،بیست و چهارم شهریورماه برگزار می گردد ،تصریح کرد: رشته های زبان آلمانی و فرانسه آزمون کتبی نداشته و پذیرش صرفا از طریق مصاحبه صورت خواهد پذیرفت.
نجف پور خاطر نشان ساخت:علاقه مندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دانشگاه باقرالعلوم (ع) واقع در شهرک پردیسان انتهای بلوار دانشگاه مراجعه و یا با شماره تلفن ۲۱۳۶۵۳۳ تماس حاصل نمایند.

دانشگاه باقرالعلوم(ع)

 

زبان آموز


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.