دانشگاه شریف، مسابقه مجازی «اینترپل» برگزار می‌کند

انجمن علمی دانشکده مهندسی مکانیک ـ محور دانشگاه صنعتی شریف، مسابقه مجازی «اینترپل» را برگزار می‌کند.

دانشگاه شریف، مسابقه مجازی «اینترپل» برگزار می‌کند

به گزارش ممتاز نیوز، این مسابقه ۲۱ بهمن ماه برای ورودی‌های ۱۴۰۱ کارشناسی از تمام رشته‌ها در بستر تلگرام برگزار می شود و مهلت ثبت نام تا پنج‌شنبه ۲۰ بهمن در نظر گرفته شده است.

 Bridge Building Game نام یک بازی کامپیوتری است که در آن  با وصل کردن لینک‌ها به همدیگه یک خرپا (پل) ساخته می‌شود سپس قطار از روی پل رد می‌شود به طوری پل ساخته شده نباید خراب شود. این هنر سازنده است که با توجه به وزن قطار و شرایط، پل رو مستحکم کند که تحمل رد شدن قطار رو داشته باشد.

در این مسابقه افراد در تیم‌های دو نفره شرکت خواهند کرد و در مسابقه در سه پارت مختلف تعدادی مرحله برای  افراد ارسال خواهد شد که باید در زمان مشخص شده خرپای مربوط به هر مرحله رو بسازند و ارسال کنند.

در انتها نیز براساس معیارهایی مثل سالم ماندن پل، میزان هزینه، زمان ساخت و … امتیازدهی به پل‌های ساخته شده انجام خواهد شد و برنده مسابقه مشخص می‌شود.

همچنین امکان شرکت به صورت یک نفره نیز وجود دارد اما اولویت شرکت به صورت تیم دو نفره است و ارفاقی به تیم‌های یک نفره نخواهد شد.

برای شرکت در مسابقه لازم است یک نفر از اعضای هر تیم در این لینک (https://idpay.ir/mehvargroup/400000) ثبت‌نام کند و برای کسب اطلاعات بیشتر، در کانال مسابقه https://t.me/enterpol_mehvar عضو شوند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.