دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و گالاتاسرای ۶/۹/۹۲

ایسکودانلودلینک دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و گالاتاسرای

رئال اکثر دقایق بازی را ده‌ نفره بود.

سایت گل : رئال مادرید با وجود آن که بیش از ۶۴ دقیقه را ده‌نفره بازی کرد توانست چهار بر یک گالاتاسرای را ببرد.

سرخیو راموس در دقیقه ۲۶ اخراج شد ولی رئال توانست برد بسیار خوبی به دست بیاورد و صدرنشینی خود را قطعی کند.

مادرید در این مسابقه کریستیانو رونالدو را در اختیار نداشت. طرفداران اما حمایت خود از او برای کسب توپ طلا را با به صورت گذاشتن نقابش نشان دادند.

مادرید بازی را خوب شروع کرد و فرصت‌های خوبی داشت تا این که در دقیقه ۲۶ ده‌نفره شد. اوموت بولوت از سرخیو راموس گذشت و در حالی که تک به تک شده بود با خطای راموس سرنگون شد. داور به راموس کارت قرمز مستقیم داد و کارلو آنچلوتی به‌سرعت ناچو را جانشین جسه کرد که در این مسابقه در خط حمله قرار گرفته بود.

اما در دقیقه ۳۷ بود که رئال گل اول را زد. گرث بیل روی یک ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه ارای ایشجان را گشود. البته ایشجان اشتباهاتی هم در جای‌گیری و هم در چیدن دیوار دفاعی داشت اما ضربه بیل بسیار زیبا بود.

با این حال ثانیه‌هایی پس از گل بیل بود که مردان روبرتو مانچینی گل مساوی را زدند. دیدیه دروگبا با پاس بیرون پای فوق‌العاده‌ای بولوت را پشت مدافعان صاحب توپ کرد و او هم سرضرب دروازه ایکر کاسیاس را گشود.

گالا سپس گلی زد که داور آن را آفساید اعلام کرد اما به نظر می‌رسید آفساید صحیح نباشد. اما رئال در دقیقه ۵۱ به گل دوم رسید. آنخل‌ دی‌ماریا سانتری زمینی انجام داد و آلوارو آربلوا که از تله آفساید گریخته بود دروازه حریف را گشود.

آربلوا در دقیقه ۵۵ به دلیل شبیه‌سازی اخطار گرفت؛ هرچند که تصاویرآهسته نشان می‌داد مدافع گالا واقعا در محوطه جریمه روی او خطا کرده است. اما شب خوب آربلوا در دقیقه ۶۳ کامل‌تر شد و روی پاس او بود که دی‌ماریا توپ را کنترل کرد و گل زد.

سپس کاسیاس روی ضربه سر دروگبا با واکنشی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد. در نهایت ایسکو در دقیقه ۸۰ گل چهارم را زد. او توپ را گرفت و شوتی زد که به مدافعان برخورد کرد، اما سپس دوباره صاحب توپ شد، با حرکتی عالی سلجوق اینان را پشت سر گذاشت و با خونسردی گلی خوب را به ثمر رساند.

رئال اول شدنش در این گروه را قطعی کرد و مردان مانچو باید در بازی آخر در استانبول یوونتوس را ببرند تا صعود کنند.

منبع : goal.com – varzesh3.com – دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و گالاتاسرای ۶/۹/۹۲

The post دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و گالاتاسرای ۶/۹/۹۲ appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.