دانلود کنید: tuneup utilities ۲۰۲۲، تعمیرو نگهداری ویندوز

مثلا ممکن است هر روز چند برنامه نصب کرده و دوباره پاک کنید. این موضوع در درازمدت کامپیوتر شما را کند می کند و به همین خاطر وقت کم می آورید تا به کامپیوتر خود برسید.

وقتی یک برنامه وجود داشته باشد که موقع بالا آمدن ویندوز خودش به طور خودکار خطاها را تشخیص داده و رفع کند، آنوقت کار شما هم سبک تر می شود.

بهینه سازی کامپیوتر چه از نظر نرم افزاری و سخت افزاری را می توانید به Tuneup utilities 2013  بسپارید. نصب برنامه مذکور که ۳۰ مگابایت است کمی طول می کشد.

چندین نرم افزار را داخل یک برنامه جامع خواهید یافت اما صفحه اصلی از شما می خواهد تا با یک کلیک مشکلات کامپیوتر را پیدا کرده و دوباره با یک کلیک دیگر، مشکلات لیست شده را حل کنید. همه برنامه ها به صورت تب از هم جدا شده و با کلیک روی هر کدام، می توانید به کیس مورد نظر دست بیابید.

لینک های شکسته، بالا بردن سرعت کامپیوتر، مشکلات رجیستری ویندوز، سبک کردن ویندوز هنگام بالا آمدن، پاک کردن کامپیوتر از اضافات بدرد نخور و رد پاها روی اینترنت، بالا بردن پرفرومنس کامپیوتر، دفرگ کردن هارد دیسک، پاک کردن برنامه با تمام متعلقات آن از جمله ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است که روی همه ویندوز ها کار می کند.

برای دانلود از اینجا، یا اینجا، یا اینجا استفاده کنید.

 

منبع: دانلود دات کام

۵۶۵۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.