داود احمدی نژاد : برادرم می خواهد مکتب ایرانی را ترویج کند/ تاسیس دانشگاه برادرم به مصلحت نظام نیست

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-داوود احمدی نژاد گفت:محمود احمدی نژاد می خواهد با تاسیس دانشگاه ایرانیان پایگاهی برای خود و اطرافیانش ایجاد کندکه مصلحت و اقتدار نظام به وی اجازه چنین کاری نمی دهد.

داوود احمدی نژاد برادر رئیس جمهور سابق در گفتگو با خبرنگار اجتماعی آریا با اشاره به تاسیس دانشگاه ایرانیان توسط برادرش محمود احمدی نژاد گفت: مجوزی برای تاسیس این دانشگاه صادر نخواهد شد .

وی در پاسخ به این سوال که چرا با تاسیس این دانشگاه مخالفت می شود و مجوز برای تاسیس آن داده نمی شود اظهار داشت:احمدی نژاد و اطرافیانش می خواهند برای خود پایگاهی داشته باشند که به مصلحت نظام نیست.

برادر رئیس جمهور افزود: اگر به این اقدام احمدی نژاد مجوز داده نمی شود یعنی به مصلحت نظام نیست و قطعا در راستای  اهداف و تحلیل همان آقایان (اسفندیار رحیم مشایی) ایجاد خواهد شد .

وی با عنوان اینکه احمدی نژاد می خواهد مکتب ایرانی را ترویج کند بیان کرد: آن زمان احمدی نژاد مقدمات این کار را چیده است که اختیار در دستش بود اما الان مجوز به وی برای این کار نمی دهند،چرا که وی الان اختیاری ندارد .

 گفتنی است داوود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری برادرش محمود احمدی نژاد به پست ریاست بازرسی نهاد ریاست جمهوری منصوب شد. وی در مرداد ۱۳۸۷ از مقام خود کناره‌گیری کرد. سبب برکناری وی توسط برخی رسانه‌ها اختلاف با محمود احمدی نژاد بر سر انتصاب علی کردان به پست وزارت کشور و نیز تأثیرپذیری زیاد از مشایی و مشارکت دادن دار و دستهٔ وی در کارها بود که توسط رسانه‌های دولتی استعفا به درخواست خود او اعلام گردید. داوود احمدی نژاد بعدها اختلافات با برادر کوچکتر (محمود احمدی نژاد) پیرامون انتصاب علی کردان به پست وزارت کشور را تأیید کرد و برخی رسانه‌ها وی را عامل انتشار یافتن اعلامیه هفت صفحه‌ای در مجلس در روز رأی‌گیری دانست.

اندکی پس از استیضاح و برکناری علی کردان به جرم جعل مدارک دانشگاهی، داوود احمدی نژاد از سوی رییس ستاد کل نیروهای مسلح بعنوان دبیر جدید کمیته دائمی پدافند غیرعامل منصوب شد.

وی توسط داوود دانش جعفری وزیر اقتصاد مستعفی احمدی‌نژاد، متهم به منصوب کردن اشخاص نالایق در بازرسی ریاست جمهوری گردید.

وی که در آخرین روز ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری ایران () با اعلام حضور مستقل در انتخابات و با شعار «خدمت» شرکت کرد اما در ۲۹ اردیبهشت به نفع سعید جلیلی از شرکت در انتخابات انصراف داد و در زمان تبلیغات نامزدها در ۵ خرداد نیز اعلام کرد: جلیلی و ولایتی به ولایت نزدیک‌ترند، اما از ولایتی که پخته تر است حمایت می کند و درصورت معرفی نامزدی خاص از سوی ائتلاف و جامعتین از وی حمایت می کند.

داوود احمدی نژاد در روزهای پایانی پیش از انتخابات با اشاره به این مسئله که جلیلی، احمدی نژاد دوم است از حامیانش خواست به وی رأی ندهند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.