داورزنی: موحدی باید هزینه سفر به چین را بپردازد

‘محمدرضا داورزنی’به ایرنا گفت:جلسات متعددی درباره این موضوع درفدراسیون والیبال برگزار شد و درنهایت به این نتیجه رسیدیم که اطلاعات به شکل صحیح و به موقع به فدراسیون ارائه نشده است.

وی ادامه داد: در واقع تیم ملی به چین سفر کرده بود، اما به دلیل اینکه در رده بندی بین المللی، رتبه پایینی داشت، اجازه شرکت در تور جهانی را نیافت. درنتیجه فقط یک مسابقه خارج از برنامه این رقابت ها برگزار کردند اما سرپرست تیم به اشتباه گفته بود که این مسابقه در چارچوب مرحله مقدماتی تور جهانی بوده است.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: پس از بررسی این موضوع، قرار شد سرپرست تیم ساحلی ایران کلیه هزینه اعزام به چین و شرکت در مسابقات تور جهانی را به فدراسیون بازگرداند.

داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا محرومیتی برای بازیکنان و مربی تیم ملی در نظر گرفته شده است؟ گفت: حمید موحدی دیگر سمتی در والیبال ساحلی ندارد. بازیکنان نیز محروم نشده اند اما مطمئنا این اتفاق از این به بعد در انتخاب بازیکنان تیم ملی موثر خواهد بود.

تیم والیبال ساحلی ایران فروردین ماه سال جاری برای شرکت در تور جهانی به گفته مسوولان فدراسیون والیبال راهی چین شد وبه گفته آنان در تنها بازی انجام شده در این تور شکست خورده و حذف شد.

این درحالی بود که یکی از بازیکنان بعد از چند ماه فاش کرد که این تیم اصلا در این مسابقات شرکت نکرده است.

** فدراسیون بر اساس اولویت بندی هزینه می کند

رییس فدراسیون والیبال در باره لغو اردوی تیم ملی زنان ایران در ترکیه گفت : فدراسیون برای تامین بودجه مورد نیاز خود مشکلات زیادی دارد، بنابراین برای برگزاری اردوی تیم های مختلف باید بر اساس اولویت بندی هزینه کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون والیبال هفت تیم مختلف دارد و باید برای اعزام آنها به رقابت ها برنامه ریزی کند. بودجه ما در شرایطی نیست که برای اعزام یک تیم به اردوی خارج از کشور ۱۰۰ میلیون تومان هزینه کنیم. بنابراین ترجیح می دهیم، تیمی به خارج از کشور اعزام شود که به تورنمنت های بین المللی دعوت می شود.

داورزنی درپاسخ به این سوال که آیا این تبعیض بین بخش زنان و مردان نیست؟ گفت: این اولویت بندی فدراسیون است. ما تیم نوجوانان پسر را هم به هیچ اردوی خارج از کشوری اعزام نکرده ایم که نوجوانان دختر انتظار اعزام داشته باشند.

وی تاکید کرد:افکارعمومی ازتیم های والیبال انتظارنتیجه گیری دارد بنابراین مجبوریم روی تیم های هزینه کنیم که شانس نتیجه گیری در سطح آسیا و جهان داشته باشند.

رییس فدراسیون والیبال درباره موضوع حضور پوریا فیاضی در تیم بزرگسالان یا جوانان گفت: اولویت برای این بازیکن حضور درتیم بزرگسالان است.اگر کادر فنی بازیکن دیگری را به عنوان جایگزین او در نظر گرفت، فیاضی به تیم نیروهای مسلح می رود و در صورتی که در این تیم هم بازیکن جایگزینی برای او وجود داشت در تیم ب بازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: هنوز برای حضور فیاضی در ترکیب تیم جوانان تصمیم گیری نشده است.

ورزشی**۲۰۲۴**۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۷۲۱۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.