داوید ویا در هر بازی بیشتر ویلانو را تحت تاثیر قرار میدهد

۲۵م آذر ،

داوید ویا در هر بازی بیشتر ویلانو را تحت تاثیر قرار میدهد

اخبار باشگاه بارسلونا : فوتبال آنلاین : تیتو ویلانوا بعد از بازی بارسلونا مقابل کوردووا داوید ویا راتحسین کرد و گفت: که او در بهترین شکل ممکن مراحل پیشرفت را طی میکند.

به گزارش فوتبال آنلاین تیتو ویلانوا بعد از بازی بارسلونا مقابل کوردووا و داوید ویا راتحسین کرد و گفت: که او در بهترین شکل ممکن مراحل پیشرفت را طی میکند.

این بازیکن ملی پوش اسپانیایی در بازی بارسلونا مقابل کوردووا ۸۴ دقیقه برای تیمش بازی کرد و در دقایق آخر به خاطر یک تعویض تاکتیکی از زمین خارج آمد.

ویلانوا که پیشرفت او را در چند بازی اخیر ملاحظه کرده است معتقد است او با روزهای اوجش که سال قبل و قبل از اینکه پایش بشکند در آن بود فاصله ای ندارد.

تیتو گفت: من کاملا از او راضی هستم. او دراین بازی یک پاس گل زیبا به مسی داد و با حضورش دست من را به عنون یک مربی برای اجرای تاکتیک هایم کاملا باز گذاشته است. او واقعا عالی بازی کرد و دقیقا چیزهایی که از او خواسته بودم را به نحو احسنت اجرا کرد. باید بگویم ویا ،کم کم مرا به یاد بازی های زیبای سال قبل اش می اندازد.

من او را در دقیقه ۸۴ خارج آوردم زیرا اعتقاد داشتم کریستین تلو می تواند برایمان گل زنی کند و هیچ مشکلی با بازی ویلا نداشتم.

ویلانوا همچنین دربارهٔ تیاگو آلکانترا گفت: او در سال قبل به خوبی پیشرفت کرده و هر دفعه که به زمین می رود شرایط او بهتر و بهتر می‌بینم.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.