دایی:داور باید بازیکن آلومینیوم را اخراج می‌کرد

 علی دایی پس از تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت:‌ هر دو تیم برای ۳ امتیاز آمده بودند. می‌توانستیم در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول با توجه به شرایط آب‌وهوایی گل بزنیم اما نشد. در نیمه دوم بازی متفاوت بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند. داور باید بازیکن شماره ۴ آلومینیوم را در همان دقایق اول اخراج می‌کرد.

وی ادامه داد: آلومینیوم تا پشت محوطه جریمه خوب کار می‌کند اما داخل محوطه نمی‌تواند از موقعیت‌های خود استفاده کند. آنها تیم بسیار خوبی هستند و در ۵ هفته تنها یک شکست آن هم مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی داشته‌اند.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه چرا مولایی بدنساز باشگاه آلومینیوم که با این تیم قرارداد بسته بود را به خدمت گرفتید، گفت: اصلاً از این موضوع اطلاع نداشتم و مولایی هم این موضوع را نگفت. پس از اینکه مسئولان آلومینیوم این موضوع را اعلام کردند تازه متوجه شدم. شاید این مورد به مشکلات مدیریتی آلومینیوم ارتباط داشت که نتوانستند با او قرارداد امضا کنند.

دایی عنوان کرد: راه‌آهن متعلق به شرکت فرازقشم است و برای میزبانی بازی‌ها ورزشگاهی در کیش داریم که اگر لازم باشد آنجا می‌رویم و از تیم‌ها میزبانی می‌کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.