دایی: هدف راه آهن بازیهای آسیایی است

۳۰م دیماه ،

علی دایی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش بازی فولاد خوزستان و راه آهن اظهار کرد: بی شک بازی سختی در برابر فولاد خواهیم داشت زیرا با یک تیم بزرگ روبرو می شویم که دارای یک سرمربی بزرگ و از هر لحاظ کامل است.

وی افزود: سرمربی فولاد را با عنوان یک بزرگتر و استاد می شناسم. شک نکنید بازی روز جمعه یک دیدار خیلی سختی خواهد بود. هر دو تیم فوتبال خوبی انجام می دهند و اگر داوری این دیدار دارای اشکلال نباشد و ضربه ای به تیمها نزند، بازی خوبی خواهد بود.

دایی ادامه داد: تیم ما با تمام قوا و بدون محروم و مصدوم به اهواز آمده است، البته در ابتدای دیدارهای لیگ بدشانسی های زیادی داشتیم و با مصدومیت های بازیکنان روبرو بودیم ولی رفته رفته اوضاع تیم بهتر شد و با تمرینات خوبی که انجام داده ایم توانستیم به جریان بازیها بازگردیم و سعی خواهیم کرد که همان راه آهن بزرگ باشیم.

وی هدف راه آهن را صعود به جام باشگاه های آسیا دانست و گفت: اگر سعی و تلاش تیم بیشتر شود به این مهم دست خواهیم یافت.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهرری درخصوص باشگاه فولاد خوزستان نیز عنوان کرد: این باشگاه دارای کادر مدیریتی و فنی بسیار خوبی است، البته بازیکنان آن نیز جزو برترین ها می باشند و در هر پست سرآمد بازیکنان ایران می باشند و جای تعجب دارد که چرا از این بازیکنان در تیم ملی استفاده نمی شود و جای آنها هم اکنون در تیم ملی خالی است.

از سری رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فولاد و راه آهن ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.