دایی : هیچ شجاعتی در مورد راه آهن به خرج ندادم /بازی درماه رمضان هر سال برگزار شده امسال هم باید برگزار شود

سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: برخلاف اینکه می گویند برای هدایت راه آهن شجاعت به خرج دادم باید بگویم که هیچ شجاعتی در این رابطه به خرج ندادم.

علی دایی سرمربی تیم راه آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت:  برای قبول هدایت راه آهن در فصل جدید هیچ شجاعتی به خرج ندادم و برخلاف اینکه می گویند شجاعت داشتم و این تیم را گرفتم باید بگویم که راه آهن تیم خودم بود و شناخت کافی از بچه های تیم داشتم متاسفانه چون دیر شروع کردیم به لحاظ بدنی و هماهنگی بچه ها مشکل داریم.

وی افزود: شرایط تیم مان از سال قبل خیلی بهتر است و فقط در هفته های اول لیگ باید مراقب باشیم تا امتیاز از دست ندهیم به لحاظ بدنی و کار گروهی عقب هستیم اما تلاش می کنیم تا این عقب ماندگی را در تمرینات جبران کنیم.

او در ادامه گفت: الان همه شرایط تیم خدا را شکر خوب است و تمام مالکان باشگاه برای تیم راه آهن سنگ تمام گذاشتند.

مالکان باشگاه هم بدهی گذشته را صاف کردند و هم ۴۰ درصد از قرارداد امسال بازیکنان را دادند.

سرمربی راه آهن اظهار داشت: مطمئنا بازی با تیم نفت تهران در هفته اول لیگ برای ما بازی خیلی سخت وحساس است چون نفت تهران ۲ ماه است که تمریناتش را شروع کرده و ما چنین شرایطی نداریم بلکه تمرینات مان را تازه شروع کرده ام ما شناحتی از نفت تهران نداریم این تیم تغییراتی نسبت به فصل قبل داشتم و مربی کاربلدی به نام ابراهیم زاده دارند که باعث می شود بازی خیلی سختی در پیش داشته باشیم.

او در ادامه گفت: تمامی سعی مان را می کنیم که اولین بازی لیگ مقابل نفت تهران را با پیروزی پشت سر بگذاریم مطمئنا شروع خوب در لیگ به ما و هر تیمی خیلی کمک می کند ما سال قبل شروع خوبی نداشتیم و در نیم فصل اول ۱۶ امتیاز گرفتیم اما در نیم فصل دوم راه آهن ۲۶ امتیاز گرفت. اگر در نیم فصل اول هم ۲۶ امتیاز گرفته بودیم ، حتی می توانستیم چهارم یا پنجم شویم.

وی افزود: امسال هدف ما این است که انشاء الله جزو ۵ تیم اول لیگ باشیم.

البته کارمان خیلی سخت است اما امیدواریم و تلاش می کنیم تا به هدف مان برسیم کسب سهمیه آسیا برای هر تیمی مهم است و یک افتخار بزرگ محسوب می شود و تمام سعی مان را می کنیم تا بین تیم های بالای جدول باشیم.

او در ادامه گفت: در مورد برگزاری بازی ها در ماه مبارک رمضان باید بگویم که اگر بازیها تعطیل شود و در ماه مبارک رمضان برگزار نشود بیشترین کمک به تیم من است و می توانیم در این مدت به آمادگی خوبی برسیم اما سوال من این است که مگر در سال های قبل ماه رمضان نبود؟ بازی ها در ماه رمضان برگزار شده و امسال هم باید برگزار شود با اینکه اگر در ماه مبارک رمضان بازی ها برگزار نشود خیلی به نفع تیم من است.

دایی در پایان گفت: جام حذفی که می گویند برگزار نمی شود و اگر ماه رمضان هم بازی ها تعطیل شود چطور می خواهیم بازی ها را به موقع برگزار و به اتمام برسانیم . مسابقات لیگ در ماه مبارک رمضان هر ساله بوده و امسال هم باید باشد مطمئنا هواداران فوتبال چون بعد از افطار به استادیوم می آیند فضای ورزشگاه ها بهتر است./با

گفتگو از مهدی نوری


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.