دایی: خدا عزت داد که بالاتر از پرسپولیس باشم/ بردن پرسپولیس از لحظات مهم زندگی ام است/ این همه ستاره اصلا مربی نمی خواهند

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی دایی پس از بردن پرسپولیس در ورزشگاه آزادی و تثبیت بقای تیمش در لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت:« باید به بچه هایم تبریک بگویم چون عالی بودند و واقعا سرتر از پرسپولیس بازی کردیم. فقط کافی است اسامی بازیکنان پرسپولیس و راه آهن را مقایسه کنید تا متوجه شوید ما چه کار بزرگی انجام دادیم.»
او ادامه داد:« بازیکنانم به خاطر من آمدند و تمرین کردند و برد شیرینی بدست آوردیم.» دایی درباره خوشحالی اش بعد از پیروزی گفت:« من عادت ندارم فیلم بازی کنم و همانی که هستم ، را به نمایش می گذارم. همه کار کردم که در بازی با پرسپولیس برنده باشم و از این اتفاق هم خوشحالم. این برد یکی از مهمترین لحظات زندگی ورزشی ام بود. آن طوری که در ابتدای فصل از پرسپولیس رفتم و حالا اتفاقاتی که سبب شده تا راه آهن بالاتر از پرسپولیس در جدول رده بندی باشد ، همه اش کار خداست ، اوست که دوباره به من عزت داده.»
دایی سپس با انتقاد از لیدرها گفت:« من فکر می کنم امروز هم سکوها خط گرفته بودند. سال قبل هم همین ها مشکل پرسپولیس بودند. امسال هم دارند تیم را به حاشیه می برند. دیدید در بازی های آخر که ما پای شان را بریدیم چطور تیم نتیجه گرفت. امسال هم پرسپولیس با این همه ستاره اصلا نیازی به مربی نداشت و فقط اگر خود بازیکنان تمرین می کردند و مسابقه می دادند ، بهتر از این نتیجه می گرفتند. اما این ۱۰ نفری که به اسم لیدر روی سکو ها شلوغ کاری می کنند و برای تیم حاشیه می سازند ، پرسپولیس را به این روز انداختند چون اگر مردم خودشان باشند نهایتش این است که تیم شان را تشویق می کنند.»
۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.