دبیری برای قهرمانی سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند

۱۶م اسفند ،

افشین دبیری امروز در گفت‌و‌گو با  فارس اظهار کرد: هر چند از مقام چهارم امسال تیم دبیری راضی هستیم، اما در بعضی بازی‌ها امتیازات راحتی از دست دادیم که اگر بیشتر تلاش می‌شد می‌توانستیم عنوانی بهتر از چهارمی دست یابیم.

وی افزود: باشگاه دبیری تبریز اقدام به تدوین برنامه سه ساله‌ای کرده که به قهرمانی در باشگاه‌های آسیا ختم می‌شود و قرار گرفتن بین چهار تیم اول در سال اول مد نظر بود که این مهم تحقق یافت.

دبیری از تقویت این تیم در رقابت‌های سال آینده خبر داد و عنوان کرد: با نظر کادر تیم و کمیته فنی بهترین گزینه‌های فوتسال به تیم فعلی اضافه شده و تیم دبیری سال آینده برای قهرمانی ایران بسته خواهد داشت.

مدیر باشگاه دبیری تبریز از سرپرست کمیته فوتسال خواست که در مصاحبه‌های خود احترام متقابل را حفظ کند.

افشین دبیری گفت: به عنوان یکی از تیم‌های قدیمی فوتسال ایران به آقای افتخاری احترام قائل بودیم و از وی می‌خواهیم که نسبت به مسائلی که در این فصل فوتسال کشور پیش آمده نگاهی عمیق‌تر داشته و از روی مستندات سخن گوید.

دبیری تاکید کرد: وی باید بررسی‌های لازم را انجام داده و در مصاحبه‌های خود احترام متقابل را حفظ کند و اگر سخنان مطرح شده از طرف ایشان نیست نسبت به تکذیب آن اقدام کند.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز با انتقاد از فشردگی مسابقات لیگ برتر در هفته‌های پایانی عنوان کرد: به خاطر محک خسوس و بازی با تیم ملی روسیه باشگاه‌ها را تحت فشار گذاشتند.

وی افزود: به نظر من یکی از علل مسائل پیش آمده در پنج، شش هفته پایانی در لیگ برتر نزدیک بودن زمان مسابقات و بعد زیاد مسافت محل برگزاری بازی تیم‌ها بوده و حرکت کمیته فوتسال در فشردگی مسابقات منطقی نبود.مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در نقد لیست جدید تیم ملی ابراز داشت: تبریز با داشتن سه تیم در لیگ برتر فوتسال کشور، قطب این ورزش شناخته شده و جای تعجب است که هیچ بازیکن تبریزی به تیم ملی دعوت نشده است.

وی افزود: مصطفی نظری قبل از حضور در تیم دبیری نیز ملی پوش بوده و عملکرد کمیته فوتسال کشور در عدم بها دادن به تیم‌های تبریزی، دلسردی بازیکنان و تیم‌های این منطقه را به همراه داشته است.

دبیری گفت: من از آقای افتخاری سئوال می‌کنم که تبریز با داشتن سه تیم در لیگ برتر چرا هیچ سهمیه‌ای در بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال کشور ندارد.

پیش‌تر سرمربیان هر سه تیم فوتسال تبریز، شهرام دبیری سرمربی تیم فوتسال دبیری، اسماعیل تقی‌پور سرمربی تیم شهرداری تبریز و علیرضا خسروی سرمربی تیم هلال احمر آذربایجان‌شرقی در مصاحبه با خبرگزاری فارس در تبریز نسبت به عدم دعوت بازیکنان تبریزی به تیم ملی فوتسال کشور اعتراض کردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.