دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات به نقل از عارف: افتخار می‌کنم در انتخابات کاندیدا شوم

۲۵م آذر ،

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات جزئیات جلسه امشب این جبهه را با محمدرضا عارف نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری آینده تشریح کرد.

محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات اظهار داشت: دیدار دوستانه‌ای با آقای عارف داشتیم و اهداف جبهه مردمی اصلاحات و همچنین دغدغه‌های اقتصادی و فرهنگی خود را مطرح کردیم.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه معتقدیم همه اصولگرایان باید وارد صحنه شوند و کسی حق قهر کردن ندارد، تصریح کرد: خود آقای عارف نیز تأکید کردند که هیچکس نباید قهر کند و همه باید حضور داشته باشند تا اجماع صورت گیرد اما اجماع نباید روی شخص خاصی باشد بلکه به نظرات همه گروه‌ها باید احترام گذاشته شود.

وی اضافه کرد: همچنین در این دیدار تأکید شد که نباید دیگران را حذف کنیم، چرا که این مسئله عین دیکتاتوری است و باید حضور پرقدرت در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها داشته باشیم.

فومنی همچنین در خصوص کاندیداتوری عارف و اینکه وی چه نظری در این رابطه دارد، یادآور شد: عارف یکی از گزینه‌های احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری است و وی می‌گوید که افتخار می‌کنم که در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت داشته باشم و افتخارم این است که ورود پیدا کنم و این مجالس آغاز شود. اما تصمیم نهایی را خود آقای عارف خواهند گرفت.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.