دبیرکل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی: ولایتی را فردی اصلح و باتجربه می‌دانیم

۱۳خردادماه،

Mona Hoobehfekr (2 of 21)-4.jpg

دبیر شورای عالی حمایت‌های مردمی علی‌اکبر ولایتی اظهار کرد: ما در حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی ولایتی را به عنوان فردی اصلح در عرصه انتخابات دیده‌ایم و از او حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، نعمت‌الله حکیم طی نشست خبری در محل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی خاطرنشان کرد: حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در سال ۸۷ با پشتوانه اهالی جبهه و جنگ، اعلام موجودیت و در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل، حمایت خود را از آقای احمدی‌نژاد اعلام کرد، اما از آنجایی که بعد از پیروزی ایشان ما به دنبال یک حزب مردمی و غیروابسته بودیم، همچنان وجه مستقل بودن را حفظ کردیم.

وی تصریح کرد: حزب ما با سازماندهی دفاتر خود در ۴۰۰ شهر کشور، حمایت خود را از آقای علی‌آکبر ولایتی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو اعلام کردند و فعالیت‌های خود را پس از آغاز رسمی مهلت تبلیغات کاندیداها، در سطح کشور پیگیری می‌کنند.

حکیم ادامه داد: بعد از اعلام حمایت حزب و حکم دبیر ستاد عالی حمایت‌های مردمی از دکتر علی‌اکبر ولایتی که توسط ایشان برای دبیرکل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی صادر شد، شاهد حجم مراجعات مردمی برای تاسیس ستادهای تبلیغاتی در شهرهای مختلف بودیم، اما به سبب منابع مالی محدود، ما از مردم خواستیم که ستادها را در خانه و محله خود تشکیل دهند و تاکنون حدود دو هزار ستاد مردمی در شهرهای مختلف در کل کشور برای حمایت از دکتر ولایتی آماده تبلیغات است.

وی تاکید کرد: بعد از اعلام حمایت حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی و فعالیت‌های گسترده شورای عالی حمایت‌های مردمی شاهد رشد اقبال مردم نسبت به دکتر ولایتی بودیم و بحمدالله تاکنون این روند رو به رشد بوده است.

دبیرکل حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی و دبیر شورای عالی حمایت‌های مردمی علی‌اکبر ولایتی در پایان گفت: سبب حمایت ما از آقای ولایتی این بود که ما ایشان را فردی با اعتقاد قوی، ساده‌زیست و باتجربه از لحاظ مدیریتی دیدیم. همچنین سابقه درخشان ایشان در عرصه دیپلماسی نیز به عنوان یک تجربه گرانبها می‌تواند برای حل مشکلات کشور، کارساز و تاثیرگذار باشد. ضمن آنکه روحیه ولایتمداری و تعهد ایشان و نگاه فراجناحی‌شان نیز ایشان را از سایر کاندیداهایی که البته قابل احترام و شناخته شده می باشند، متمایز می‌سازد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.