دبیر تازه فدراسیون پینگ‌پنگ: زمان بدهید/ از زارع پور بپرسید چرا اعتقادی به دبیر نداشته است

۳ م دیماه ،

دبیر تازه فدراسیون پینگ‌پنگ در حالی کار خود را در این فدراسیون آغاز کرده است که پیش از این زارع پور عنوان کرده بود اعتقادی به داشتن دبیر در کادر مدیریتی خود ندارد.

احسان باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ حضورش در فدراسیون پینگ‌پنگ و برنامه‌های خود ، گفت: زود است که صحبتی دربارهٔ شرح برنامه هایم داشته باشم چون هنوز یک هفته‌ نیست به این فدراسیون آمده‌ام.

وی در پاسخ به این که زارع پور پیش از این اعلام کرده بود اعتقادی به داشتن دبیر در فدراسیون خود ندارد، آیا این موضوع شما را نگران نمی‌کند؟ گفت: این که آقای زارع پور پیش از این اعتقادی به داشتن دبیر نداشته، اما حالا نظرش تغییر کرده را باید از خودش بپرسید. من نگران این موضوع نیستم. فکر می‌کنم اگر فرصت به اشخاص داده شود زمان بسیار چیزها را ثابت خواهد کرد.

باقری دربارهٔ سابقه کاری خود و حضورش در رشته پینگ‌پنگ گفت: من تحصیلکرده ورزش هستم و فوق لیسانس تربیت بدنی دارم. در ورزش بزرگ شده‌ام و تحصیلکرده ام . این که در چه رشته ای حضور دارید تفاوت چندانی ندارد.

دبیر فدراسیون پینگ‌پنگ افزود: ما زمینه کاری را داریم و تنها ۱۰ تا ۱۵ درصد بین رشته‌ها تفاوت وجود دارد که در یک زمان کوتاه هم می‌شود به این تفاوت‌ها پی برد. من مربی شنا بوده ام، نجات غریق بوده‌ام و مربیگری جودو را هم تجربه کرده‌ام حتی معاون برنامه‌ریزی شهرداری هم بوده‌ام.

وی در پاسخ به این که بسیار‌ها معتقدند که اگر مدیری از جنس همان ورزش بر سر کار باشد بیشتر می‌تواند شرایط آن رشته ورزشی را درک کند، گفت: بسیار‌ها هم معتقدند که اگر مدیری از جنس همان رشته باشد بیشتر برایش حاشیه درست می‌کنند. مگر مدیران دیگر ورزشی مانند آقای داورزنی، خطیب یا شایسته کار مدیریتی‌شان با رشته‌شان یکی است؟ اجازه دهید که زمان همه چیز را معین کند و درگیر خوراک‌های خبری نشوید!

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.