دبیر دومین جشنواره هنرهای تجسمی کودک و نوجوان منصوب شد

دبیر دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان طی حکمی از سوی سرپرست دفتر امور هنرهای تجسمی منصوب شد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به   نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای تجسمی، اصغر امیرنیا؛ سرپرست مرکز هنرهای تجسمی در حکمی جلیل جوکار را به عنوان دبیر دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان منصوب کرد.

در حکم سرپرست دفتر امور هنرهای تجسمی خطاب به جوکار آمده است: «نظر به تعهد و توانمندی جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد دکتر محمود شالویی؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان به عنوان دبیر دومین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان منصوب می‌شوید.

دومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی کودک و نوجوان در رشته‌های نقاشی و خوشنویسی و در سه گروه سنی ۶ تا ۸ سال ، ۹ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۴ سال شهریور ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره در رشته نقاشی با موضوع‌های «طبیعت بی جان ایرانی» ، «پنجره اتاق من» ، «شهر رویایی من»، «پروانه‌ها و گل‌ها» ، «سیمرغ» ، «مترسک»، «کشتی نوح» ، «ابراهیم در آتش»، «حضرت سلیمان و هدهد»، «حضرت یونس در شکم ماهی» و در رشته خوشنویسی با موضوع «آزاد» برگزار می‌شود که در رشته خوشنویسی برای گروه‌های سنی ۶ تا ۸ و ۹ تا ۱۱ سال خط تحریری و برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۴ سال خط درشت در نظر گرفته شده است.

کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال می‌توانند آثار خود را در قطع A4 و با فرمت JPG تا ۱۵ مردادماه به سایت جشنواره به نشانی www.koodakart.ir ارسال کنند./م


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.