دختر به جای دانشگاه سر از خانه سوداگران در آورد

۱۱ام بهمن ،

طی یک عملیات پلیسی در تهران که سبب انهدام یکی از پاتوق های سوداگران گردید چند مرد به همراه یک دختر ۲۰ ساله نیز دستگیر شد.

ممتازنیوز: رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل تخصصی این یگان در راستای اجرای طرح امنیت محله محور مبارزه با فروشندگان مواد مخدر توانستند فردی به نام مجتبی.س را که در آذر خیابان قلعه مرغی، خیابان بزمه ای مبادرت به خرید و فروش مواد روان گردان می کرد شناسایی و ردیابی نمایند.

سرگرد دلاور القاصی مهر در ادامه اظهار داشت: بلافاصله ماموران پس از ردیابی و بررسی بیشتر و تایید متهم نامبرده در مخفیگاه خود با هم هماهنگی مقام قضایی در ساعت ۱۹ شب قبل با رعایت موازین شرعی به طور کاملا غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شدند و توانستند ضمن دستگیری ۴ نفر که در حال استعمال مواد مخدر بودند قریب به ۱۰ گرم شیشه نیز کشف و ضبط کنند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان ضمن اشاره به اینکه یکی از دستگیر شدگان به نام اعظم ۲۰ ساله نام داشت خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری و پس از حضور والدین دختر با تأسف و اندوه بسیار شدید به ماموران اظهار داشتند که دختراشان به سبب رفتن به دانشگاه منزل را ترک نموده بود که متاسفانه سر از خانه های این سوداگران درآورد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.