دختر زیبای ایرانی به استرالیا پناهنده شد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

 پناهندگی به استرالیا را داشتند نقل محافل شد. گشتی پناهجویان ایرانی در سواحل اندوننزی غرق شد و آن روزها رسانه ها از نجات بانویی ۳۲ ساله به همراه کودکش خبر دادند که با خوش شانسی از این حادثه جان سالم به در برده بود اما مادر که مدت‌ها از بیماری دیابت رنج می‌برد بر اثر هیجانات و استرس‌ های این سفر وحشتناک در یکی از بیمارستان‌ های اندونزی بستری می‌شود و پس از ۳ روز بر اثر افزایش قند خون و کمای دیابتی فوت می‌کند خیلی بد بود.


پناهندگی به استرالیا یک طرف و در نهایت “هستی” ماند و آرزوهای کودکی بر باد رفته ، دخترک ۸ ساله هم اکنون در کنار یک خانواده پناهجوی ایرانی به سر می برد. اعضای این خانواده هم در سفر به استرالیا ناکام مانده بودند و هم اکنون در کمپی در جاکارتای اندونزی جای گرفته اند. هستی به امید دیدار دوباره مادر و آغوش پرمهر او که هنوز گمان می‌برد زنده است روز و شب می‌گذراند و در اوهام کودکانه خویش در کمپ پناهجویان، غرق است.

 دختر زیبای ایرانی به استرالیا پناهنده شد + تصویر


یک عکاس استرالیایی که شاهد ماجرای پناهجو یان ایرانیان در اندونزی بود با ثبت این تصویر ، آن را در روزنامه‌ های استرالیا منتشر کرد. گفته می‌شود با توجه به حساس شدن موضوع “هستی” و تقاضاهایی از سوی شهروندان دیگر کشورها، سازمان بین‌المللی مهاجرت IOM بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار داده، در حالی که خانواده “هستی” در تدارک بازگرداندن او به وطن هستند اما به نظر می‌رسد دست‌هایی در کار است تا نگذارند این فرشته کوچک به آغوش خانواده‌اش در آبادان بازگردد.


اکنون که بیش از ۱۰۰ روز از آن ماجرای دلخراش می گذرد علیرغم بازگشت پیکر مادر هستی به ایران و دفن آن در آبادان، این فرشته کوچک در سرزمین غریب همچنان چشم انتظار بازگشت دوباره به ایران است. متاسفانه به علت سهل انگاری های به وجود آمده جهت بازگشت این تبعه ایرانی به وطن، تماس های زیادی به منظور نگهداری و سرپرسی او در خارج از کشور و سپردن سرپرستی وی به یک خانواده غیر ایرانی در جریان است که جا دارد وزارت امور خارجه کشورمان و نیز سفارت ایران در اندونزی با حساسیت ویژه ای این موضوع را پیگیری و دنبال کنند.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.