درباره وزیر بهداشت هر چه بگویم به حساب فامیلی می‌گذارند

عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس:

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
سخنگوی جبهه پایداری در مجلس با بیان اینکه پایداری در موارد لزوم از دولت یازدهم حمایت می‌کند، گفت: دربارهٔ پسرعموی خود هرچه بگویم به حساب فامیلی گذاشته می‌شود.

خانه ملت نوشت: سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی دربارهٔ رای منفی اعضای جبهه پایداری به تمام وزرای پیشنهادی گفت: این مباحثی که مطرح می‌شود نادرست است و اعضای جبهه به بعضی وزرا نیز رای مثبت دادند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جبهه پایداری در مجلس فراکسیون و تشکیلاتی ندارد و در قالب فراکسیون اصولگرایان کار می‌کند، این فراکسیون نیز مواضع خود را در قبال وزرای پیشنهادی اعلام کرد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا اعضای جبهه پایداری در موافقت با کابینه دولت یازدهم صحبت نکردند، ادامه داد: اعضای پایداری در موافقت با بعضی وزرا ثبت نام کرده بودند که در قرعه کشی نام آنها در نیامد که یکی از آنها خود من بودم.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به نقاط قوت دولت یازدهم تصریح کرد: بحث در مورد نقاط قوت دولت یازدهم قدری زود است و باید منتظر ماند.

سخنگوی جبهه پایداری درپاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا حضور پسر عموی خود (سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی) در رأس وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را از نقاط قوت‌ دولت یازدهم می‌بینید یا خیر؟، گفت: من هرچه بگویم به حساب فامیل بودن گذاشته می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دربارهٔ تعامل جبهه پایداری با دولت یازدهم افزود: جبهه پایداری جریان سیاسی است و فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد و نمایندگانی که با پشتیبانی جبهه پایداری به مجلس راه یافته‌اند به وظایف خود عمل می‌کنند و در جایی که لارم به حمایت باشد از دولت حمایت می‌کنند و در جایی که نیاز به نظارت باشد به وظیفه نمایندگی خود عمل می‌کنند.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.