درخشان: جام حذفی جای اشتباه کرد

۱۷فروردین۱۳،

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی جای اشتباه کردن نیست و پرسپولیس باید کمترین اشتباه را داشته باشد تا مقابل داماش در رشت برنده شود.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم دیدار پرسپولیس و داماش در جام حذفی بازی خوبی شود و هر ۲ تیم بتوانند نمایش خوبی داشته باشند. هر تیمی که از فرصت ها بهتر استفاده کند، می تواند برنده شود.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این بازی یک مقدار حساس است چون جام حذفی است و تیمی که اشتباه کند، جای جبران ندارد. پرسپولیس باید کمترین اشتباه را داشته باشد تا در این بازی برنده شود .

وی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس در حال حاضر بد نیست و وضعیت نسبتاً مناسبی دارند . پرسپولیس با توجه به اینکه مهره های خوبی دارد، همیشه خطرناک است ضمن اینکه بازگشت علی کریمی به میادین هم تاثیر روحی و روانی بالایی روی تیم دارد و کریمی با توجه به توانایی های فنی اش می تواند به همین لحاظ هم تاثیر گذار باشد.

درخشان در پایان گفت: این بازی در چمن مصنوعی برگزار می گردد و کار پرسپولیس سخت خواهد شد اما پرسپولیس در این زمین بازی کرده و می تواند موفق شود چون قبل از این که به رشت برود، روی چمن مصنوعی تمرین کرده است و به این شرایط عادت دارد ./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.