درخشان در نشست خبری حاضر نشد

جریمه‌های ۲۰ میلیون ریالی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای مربیانی که در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی‌های تیمشان در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کنند، گویا کارساز نیست زیرا سرمربی تیم داماش گیلان که البته دومین هفته حضورش در لیگ دوازدهم در راس کادر فنی تیم داماش گیلان را تجربه می‌کند، در نشست خبری پیش از بازی صبا و داماش حضور نیافت.

به گزارش فارس،در واقع بعد از اینکه از آغاز یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سرمربیان تیم‌های لیگ برتری موظف به حضور در نشست‌های خبری پیش از بازی تیم‌های خود شدند، هنوز مربیان تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشورمان نسبت به این موضوع برخورد حرفه‌ای ندارند.

حضور در نشست خبری پیش از بازی وظیفه سرمربی یک تیم آن هم در بالاترین سطح لیگ فوتبال یک کشور است اما بی‌توجهی مسئولان فدراسیون فوتبال و به خصوص کمیته انضباطی و سازمان لیگ برتر موجب شده است تا سرمربیان تیم‌های لیگ برتری نسبت به این مهم کاملا بی‌تفاوت بوده و توجهی به حقوق افراد و نهادهای مرتبط با این موضوع به خصوص اصحاب رسانه نداشته باشند.

بعد از اینکه مربیان لیگ برتری در لیگ یازدهم و همچنین اوایل لیگ دوازدهم نسبت به این موضع سرد و بی‌توجه برخورد کردند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از هفته سوم به بعد اگر سرمربیان تیم‌ها در نشست خبری پیش از بازی‌ها شرکت نکنند، با جریمه و محرومیت مواجه می‌شوند.

به هر حال با توجه به این تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، انتظار می‌رفت سرمربیان تیم‌های لیگ برتری کمی از بی‌احترامی به اصحاب رسانه که زمان زیادی را برای حضور در نشست خبری و ضبط و پخش صحبت‌های مربیان صرف می‌کنند، بکاهند اما گویا این اهرم فدراسیون فوتبال نیز کارساز نیست زیرا حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بار دیگر در نشست خبری پیش از بازی تیمش با صبای قم شرکت نکرد.

حمید درخشان که بعد از بازی با راه آهن شهرری مقابل صبای قم دومین بار روی نیمکت داماش می‌نشیند، در آستانه دیدار حساس تیمش با صبای قم که قرار است عصر امروز در قم برگزار شود، در نشست خبری قبل از دیدار تیمش با تیم فوتبال صبای قم غیبت کرد.

طبق قوانین رسانه‌ای سرمربیان دو تیم صبای قم و داماش گیلان باید قبل از بازی در نشست خبری و برای پاسخگویی به اصحاب رسانه حاضر شوند که این مهم از طرف سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان مورد توجه قرار نگرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.