درخشان: مقابل سایپا ۶ بازیکن مصدوم داریم/ پرسپولیس فاصله‌ای تا صدر ندارد

۲۳م دیماه ،

mehdi motamed (17).jpg

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان این که شش بازیکن تیمش در بازی با سایپا غایب خواهند بود، گفت: تلاش می کنیم سه امتیاز خانگی این بازی را کسب کنیم هر چند سایپا حریف منسجمی است.

حمید درخشان که تیمش یکشنبه (فردا) در هفته‌ بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر میزبان سایپا است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بی‌تردید بازی بسیار سختی خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم سه امتیاز این مسابقه خانگی را به دست آوریم. هر چند نباید فراموش کرد که سایپا حریف قدرتمندی است. آنها واقعا تیم خوبی دارند.

وی در ارزیابی‌اش از سایپا افزود: سایپا تیم جوان، انسجام یافته، با نظم و دونده‌ای است و بازیکنان توانمندی دارد. مطمئن هستم بازی زیبایی خواهد شد. ما می‌رویم تا پیروز باشیم و با کسب روحیه بیشتر برای بازی بعد از آن مقابل پرسپولیس آماده شویم.

درخشان در پاسخ به این سوال که پرسپولیس کنونی را چطور ارزیابی می‌کنید؟ اظهار کرد: پرسپولیس از اول هم پرسپولیس بود و تیم بزرگی برای همه حریفان به شمار می‌آمد. این تیم چیزی را نسبت به قبل از دست نداده و تنها تغییراتی که در کادر فنی‌شان ایجاد شد و نتایج خوبی که گرفتند روحیه تیمی آنها را بالا برد. پرسپولیس همان بازیکنان اول فصل را دارد که مدتی افت کرده بودند و الان بهتر شده‌اند.

وی در واکنش به این که شما هم مشکل قبل این تیم را مانوئل ژوزه می‌دانید؟ خاطر نشان کرد: دقیقا مشکل ژوزه بود. الان با تغییرات کادر فنی، بازیکنان به لحاظ روحی و روانی ثبات پیدا کرده‌اند و شرایط‌شان مطلوب است. پرسپولیس در خط دفاع، هافبک و حمله ملی‌پوشان خوبی دارد و آرزوی هر مربی است که هدایت چنین بازیکنانی را بر عهده داشته باشد.

درخشان در واکنش به این که آیا این پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی در لیگ امسال باشد؟ گفت: قطعا می‌تواند. با بازیکنانی که این تیم دارد و روند صعودی که در آن قرار گرفته جبران امتیازهای از دست رفته در نیم فصل اول برایشان چندان سخت نیست. رویانیان امسال بهترین بازیکنان را برای این تیم گرفت. پرسپولیس کمتر از ۱۰ امتیاز از صدر جدول فاصله دارد. ضمن این که بازی مستقیمی برابر استقلال خواهد داشت که نتیجه‌ آن فوق‌العاده‌ تاثیر گذار است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در ارزیابی ‌اش از داربی هفتاد و ششم نیز به ایسنا، گفت: این داربی فوق‌العاده‌ خواهد بود. هر دو تیم از نظر داشتن بازیکنان توانمند غنی می باشند بنابراین تفکرات مربیان تاثیرگذارترین عامل برای موفقیت‌ در داربی است. استقلال و پرسپولیس هر دو شرایط ایده‌آلی پیدا کرده‌اند و در اوج آمادگی با هم داربی را برگزار می‌کنند که احتمالا بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم داماش در پاسخ به این سوال که با توجه به رویارویی تیمتان با پرسپولیس در لیگ و احتمالا در نیم نهایی جام حذفی چه تدابیری برای مهار این تیم خواهید داشت؟ گفت: مهار پرسپولیس در این شرایط بسیار سخت است، اما ما حریف دست و پا بسته‌ای برای آنها نیستیم. همه تلاشمان را برای استفاده از برنامه‌های موثر خواهیم کرد و مطمئن باشید تدابیرمان نتیجه‌ می‌دهد.

وی با بیان این که مشکل عمده تیمش در حال حاضر مصدومیت شش نفر از بازیکنان است، به ایسنا گفت: حسن رودباریان، مرتضی ابراهیمی، مصطفی حاجتی، چاووشی، محمدرضا مهدوی و رسول بروش شش بازیکن مصدوم ما می باشند که در بازی با سایپا نخواهند بود و احتمالا تنها یک یکی از آنها به بازی به پرسپولیس می‌رسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.