درخشان: کمتر از تراکتورسازی نبودیم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از ورزش ۳ در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

سرمربی تیم داماش گیلان در نشست خبری پس از بازی این تیم با تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و من iبه این موضوع اعتقاد دارم. همچنین تراکتورسازی تماشاگران خوبی دارد و در وقت بازیگری که همراه پرسپولیس iبه تبریز می‌آمدم همیشه کار سختی داشتیم.

به گزارش تفسیری ایسنا،وی ادامه داد: شناخت خوبی از تراکتورسازی داشتیم و با تفکراتم توانستیم با زدن یک گل از این تیم پیش بیفتیم و اگر روزنه‌ها را باز می‌گذاشتیم، راه نفوذ را پیدا می‌کردند و نتیجه دیگری رقم می‌خورد. iبه بازیکنانم iبه خاطر ارائه این بازی خوب و دلچسب تبریک می‌گویم.

وی درخصوص یکی از صحنه‌ها که درگیری بین احسان حاج صفی و بازیکنان داماش رخ داد گفت: من از احسان حاج صفی، بازیکن ملی‌پوش توقع زیادی دارم و انتظار داشتم در صحنه‌ای که بازیکن تیم ما iبه زمین افتاد، جریان بازی را ادامه نمی‌داد تا iبه وضعیت بازیکن مصدوم‌مان رسیدگی می‌کردند و نباید اخلاق را می‌باخت.

درخشان درخصوص اینکه آیا نتیجه این بازی عادلانه بود یا خیر گفت:‌شاید اگر تراکتورسازی از فرصت‌ها و موقعیت‌هایش استفاده می‌کرد نتیجه دیگری رقم می‌خورد ولی ما نیز کمتر از تراکتورسازی نبودیم و iبهتر عمل نمودیم.

سرمربی داماش گیلان درخصوص اینکه آیا دوست دارد روزی سرمربی تراکتورسازی شود؟ اظهار داشت: هر مربی باید افتخار کند که سرمربی تراکتورسازی باشد و در خدمت هواداران فهیم و پرشور این تیم باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.