درخشش اداره کل راه و شهرسازی زنجان

در نمایشگاه هفته دولت حضور موثر وهدفمند اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان در نمایشگاه بزرگ هفته دولت با استقبال بی سابقه مردم وتحسین هیأت ارزیابی نمایشگاه مواجه شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، در این نمایشگاه که کلیه ادارات ، سازمان ها، نهادها،دستگاه های خدمات رسان وصنایع برتر استان حضور فعال داشتند، اداره کل راه وشهرسازی استان، تنها دستگاهی بود که سه لوح سپاس هیأت ارزیابی نمایشگاه را کسب کرد.
این لوح ها در زمینه ثبت رکورد ساخت ساخت واحدهای مسکن مهر صد درصد ایرانی ،برگزاری شایسته پنل های تخصصی نمایشگاه وکسب عنوان دستگاه برگزیده در خدمت رسانی به مردم وتکریم ارباب رجوع در جشنواره شهید رجائی ،توسط استاندار زنجان به مدیر کل راه وشهرسازی استان،اهداء شد.
همچنین یکی از ابتکارات این اداره کل در نمایشگاه هفته دولت برپایی زیباترین وخلاقانه ترین غرفه بندی ودکور نمایشگاهی بود که با موضوع جشن مسکن مهر طراحی شده بود و موجب شد غرفه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان بیشترین بازدیدکننده را به خود اختصاص دهد و بیش از یکهزار و۲۰۰ خانواده عکس یادگاری گرفتند.
خاطر نشان می سازد ثبت نام مسکن مهر نیز که در نمایشگاه به صورت آن لاین انجام می شد از عوامل دیگری بود که رضایت مردمی را در پی داشت.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.