درخواست اکثریت نمایندگان مجلس برای تداوم حضور ابوترابی در خانه ملت

۲۸اردیبهشت،

تعدادی از نمایندگان با امضای نامه‌ای از ابوترابی فرد خواسته‌اند که از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دهد.
میرقسمت موسوی اصل نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از تهیه نامه‌ای در مجلس خطاب به ابوترابی فرد خبر داد و گفت: تعدادی از نمایندگان از ابوترابی فرد خواسته‌اند که از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دهد. وی افزود: تاکنون ۱۰۰ نماینده این نامه را امضا کرده‌اند.

 نماینده مردم شبستر با بیان اینکه تعداد امضاکنندگان درخواست از انصراف ابوترابی از انتخابات ریاست جمهوری به ۱۲۰ امضا رسید، از احتمال کناره گیری ابوترابی خبر داد.
در جریان درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس از محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تعداد امضا درخواست کنندگان از وی برای انصراف از حضور در انتخابات ریاست جمهوری به ۱۲۰ امضا رسید.

مهر نوشت:

علی علی لو نماینده شبستر در گفتگو با مهر با بیان اینکه احتمال افزایش تعداد امضاها به ۲۰۰ امضا وجود دارد گفتک به سبب وحدت و همدلی میان اصولگرایان و نیروهای ارزشی و همچنین ادامه حضور موثر آقای ابوترابی فرد نمایندگان این درخواست را از وی دارند.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد امضا کنندگان و درخواست اکثر نمایندگان مجلس احتمال کناره گیری ابوترابی فرد و صدور بیانیه ای توسط وی وجود دارد.

همچنین اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر گفت: بیش از ۱۰۰نماینده نامه ای را خطاب به آقای ابوترابی نایب رئیس اول مجلس تقدیم کردند که در آن از وی خواسته اند تا برای بهره مندی از خدمات وی در مجلس شورای اسلامی از کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهد.

جلیلی گفت: اعضای فراکسیون اصولگرایان تنظیم این نامه و جمع آوری امضا برای آن را در مجلس آغاز کردند اما امضا کنندگان نامه از هر دو فراکسیون اصولگرایان در مجلس می باشند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.