درخواست رویانیان از روحانی

۲۶خردادماه،

محمد رویانیان ضمن تبریک به حسن روحانی که با رای مردم به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد درخواستش را از وی واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی مطرح کرد و گفت: از آقای روحانی می خواهم اقدام قابل تقدیر آقای احمدی نژاد در پایان دولت دهم را به طور جدی پیگیری کنند و حالا که مجلس واگذاری استقلال و پرسپولیس را قانون کرده است، ایشان هم همت کنند و این موضوع را در اولویت کاریشان قرار دهند.

وی با بیان اینکه به عنوان نماینده ۳۰ میلیون هوادار پرسپولیس این درخواست را از رئیس جمهور منتخب مردم دارم خاطرنشان کرد: اقدام دولت دهم هر چند با تاخیر آغاز شد اما موج امیدواری را در دل هواداران باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد که بتوانند پس از سالها شاهد واگذاری به بخش خصوصی باشند. ما از آقای روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب همین هواداران درخواست می کنیم با فراهم کردن زمینه واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی دل میلیونها هوادار را شاد کنند. مطمئن باشید با واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که ۵۰ میلیون هوادار دارند فوتبال ایران متحول خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این باشگاه آمادگی واگذاری به بخش خصوصی را دارد و فرمول آن هم از مدتها قبل مشخص شده و آماده است گفت: ما راهکار و مشتری نقد خرید باشگاه پرسپولیس را داریم. شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس می تواند ۵۱ درصد این سهام را خریداری کند و برای ۴۹ درصد بقیه هم ما فرمولی داریم که می تواند فوتبال را نجات دهد. ما می توانیم این ۴۹ درصد را به هواداران واگذار کنیم تا آنها هم در تیم خودشان سهامدار باشند. می توانیم سهام این باشگاه را ۲۰۰ میلیون سهم کنیم و با قیمت ۲ هزار تومان به هواداران واگذار کنیم و مشکلات مالی را برای همیشه ریشه کن کنیم.

رویانیان ادامه داد: این اقدام سبب ایجاد شور و نشاط بین مردم و فوتبالدوستان می گردد و به اقتصاد کشور هم کمک خواهد کرد و مطمئن باشید که مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم برای همیشه حل خواهد شد. ما قول می دهیم که برای باشگاه پرسپولیس ورزشگاه هم بسازیم. امیدوارم رئیس جمهور تازه هم از امروز تلاشش را برای این کار انجام دهد و واگذاری استقلال و پرسپولیس را در اولویت کارها و برنامه هایش قرار دهد.

محمد رویانیان با تاکید مجدد بر اینکه واگذاری استقلال و پرسپولیس می تواند فوتبال ایران را از وضعیت کنونی نجات دهد خاطرنشان کرد: از رئیس جمهور منتخب مردم می خواهیم که با عنایت ویژه به این موضوع به آرزوی ۵۰ ساله هواداران دو باشگاه پرطرفدار جامه عمل بپوشاند. مطمئن باشند که با این کار این دو باشگاه از وضعیت فعلی نجات پیدا خواهند کرد. ما حاضریم همه مراحل واگذاری این دو باشگاه را با نظارت کامل دولت انجام دهیم تا به مشکلات بی پایان مالی استقلال و پرسپولیس پایان دهیم و دو باشگاه حرفه ای را به فوتبال ایران تقدیم کنیم.

مهر


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.