دردسر تازه برای سوپر ماریو/ شکایت نامزد سابق بالوتلی از پدر و مادرش

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال جهان – رافائلا فیکو نامزد سابق ماریو بالوتلی، قصد شکایت از والدین این ملی‌پوش ایتالیایی را دارد.

به گزارش ممتاز؛ «رافائلا فیکو» نامزد سابق ماریو بالوتلی و مادر دختر این بازیکن، قصد شکایت از والدین این ملی‌پوش ایتالیایی را دارد. به این سبب که آنها با نوشتن نامه ای که آن را در اختیار رسانه ها قرارداده‌اند رافائلا را متهم کرده اند که از پسر آنها سوء استفاده مالی می‌کرده و مدام از او پول می گرفته.

رافائلا ۲۵ ساله و بالوتلی ۲۲ ساله رابطه‌ای پرسر و صدا و جنجالی داشتند که در نهایت تابستان قبل این رابطه به پایان رسید، مدت کوتاهی بعد از این جدایی بود که رافائلا فاش کرد که باردار است و در نهایت نیز دختر او «پیا» در ماه دسامبر به دنیا آمد. اما بالوتلی زیر بار نرفت که پدر این دختر است و خواستار آزمایش «DNA» برای اثبات این موضوع شد. از آن زمان این زوج حرفهای تندی علیه یکدیگر در نشریات مختلف زدند. رافائلا، بالوتلی را متهم کرد که به او و دخترش بی‌علاقه و بی توجه بوده و در عوض پدر و مادر بالوتلی (فرانکو و سیلیوا) هم پاسخ تندی به او دادند و گفتند: «عشق بیشتر از پول و شهرت ارزش دارد. پسر ما آن آدم بی مسئولیت و کوچکی نیست که تو (رافائلا) گفته‌ای. تو حالا این فرصت را گیر آورده ای که با صحبت با رسانه‌ها خودت را معروف کنی.»

والدین بالوتلی جواب خود را در قالب نامه‌ای دادند که در روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» چاپ شد و این موضوع سبب شد رافائلا علیه این دو نفر به اتهام افترا و تهمت، به دادگاهی در میلان شکایت کند. در بیانیه‌ای که بخشی از دادخواست رافائلا را هم در بردارد، او گفته: «آنها (پدر و مادر بالوتلی) در نامه سرگشاده خود گفته‌اند که انگیزه من فقط شهرت و پول بوده اما رابطه من و ماریو در آوریل ۲۰۱۲ به پایان رسید. قبل از آن ما رابطه خوبی داشتیم و دخترمان پیا هم حاصل عشق بین ما بود.» خانواده بالوتلی واکنشی به این شکایت نشان نداده اند اما در صورتی که آنها در این پرونده محکوم شوند، ممکن است چندصدهزار یورو بابت ادعاهایشان جریمه شوند.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.