دردهایی که مصطفی عبدالهی به جان می خرد تا یک آرزویش برآورده شود

۱۱اردیبهشت،

به گزارش خبرنگار سینماپرس عبدالهی که سال ها در عرصه اجرا حضور داشته این روزها منتظر اجرای پیوند مغز استخوان است. اتفاقی که اگر چه به سبب ناتوانی جسمی انجام آن سخت است اما او با امید به بازگشت به صحنه اجرا با بیماری خود می جنگد.

 

عبدالهی پیش از وخامت حالش و در روزهایی که سعی می کرد کسی از دردش با خبر نشود تنها یک آرزو داشت: دوست دارم روی صحنه تئاتر بمیرم. من با تئاتر زندگی کردم و بیماری ام هم از صحنه تئاتر گرفتم. دوست دارم تا آخرین نفس روی صحنه هنرنمایی کنم.

 

مشکلات درمان و گرانی هزینه های درمانی او از توان اداره خانواده اش به دور است. همسر این هنرمند دربارهٔ این مشکلات می گوید: هزینه های درمانی آقای عبدالهی بسیار بالا است. به طور مثال یکی از نسخه های ایشان در حدود چهل میلیون تومان پول نیاز دارد. بعضی از مسئولین به عیادت ایشان آمدند و مبالغی را نیز کمک کردند. اما هزینه های درمانی آنقدر بالا است که با این مبالغ نمی توان کاری را پیش برد.

 

با این حال مصطفی عبدالهی این روزها تنها به یک امید با بیماری شوم سرطان می جنگد: من خواهش دارم و پیشنهادم این است، تا زمانی که سالم هستم می‌توانم کار کنم اجازه دهید کار کنم. در اختیار قرار دادن یک سالن نمایش برای هنرمندی که بیش از چهل سال از عمر خود را روی صحنه تئاتر گذرانده کمترین توقعی است که من از مسئولین دارم.

 

این هنرمند پیش‌کسوت تئاتر در پایان گفت: من اگر کار نکنم می‌میرم. من در صحنه به دنیا آمدم، در صحنه مریض شدم، آرزویم هم هست که روی صحنه بمیرم. من تله‌تئاتری در قبل کار کردم به نام «آخربازی». لحظه‌ای در آن هست که هنرپیشه‌اش در حین بازی می‌میرد. در آن موقع به آرزویم رسیدم و هر وقت آن متن را کار می‌کردم منقلب می‌شدم و همیشه و تا امروز این آرزوی قلبی من است که روی صحنه بمیرم.

 

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.