دروازه‌های سرقت را ببندید

جام جم آنلاین: حافظه‌های فلش، کارت‌های حافظه، تلفن‌های همراه، هارد‌های اکسترنال و … آنقدر کاربرد دارد که امروزه بسیاری از کاربران دست‌کم یکی از آنها را همیشه با خود به همراه دارند.

استفاده از این ابزارهای ذخیره‌ساز بسیار سودمند است اما در کنار این مزیت، معایبی را نیز برای کاربران به همراه دارد که یکی از آنها، افزایش احتمال سرقت اطلاعات کاربران از روی رایانه‌هایشان و سهولت در انجام این کار است!

همچنین همان‌طور که در بسیاری از رایانه‌ها مشاهده می‌شود، گسترش استفاده از این ابزارها به آلودگی رایانه‌ها به انواع ویروس‌ها و بدافزارها سرعت بخشیده و موجب می‌شود تا با اتصال ساده یک حافظه فلش، یک رایانه به انواع بدافزارها آلوده شود و از آن به بعد نیز آن رایانه همچون ناقل بیماری، موجب آلودگی دیگر رایانه‌ها شود.

باتوجه به همین مسائل قصد داریم این هفته نرم‌افزاری را به شما معرفی کنیم که برای رفع این مشکلات طراحی شده است.

مدیریت دروازه‌های ورود و خروج

نرم‌افزار قدرتمند USB Block با پشتیبانی از ابزارهای منحصر‌به‌فرد، شما را قادر می‌کند در دو حالت مختلف روی درگاه‌های اتصالی USB رایانه کنترل و مدیریت داشته باشید.

USB Block به شما این امکان را می‌دهد تا با مسدود‌کردن این درگاه‌ها، سرقت اطلاعات توسط کاربران غیرمجاز را غیرممکن سازید و همچنین با جلوگیری از ورود اطلاعات از حافظه‌های جانبی، احتمال آلوده شدن رایانه به بدافزارها را نیز کاهش دهید.

پس از نصب این نرم‌افزار فقط کاربرانی قادر به دسترسی و استفاده از درگاه‌های یو‌اس‌بی خواهند بود که رمز صحیح و متناسب با درخواست خود را در اختیار داشته باشند.

دروازه‌ها را مسدود کنید

حفاظت از اطلاعات محرمانه و ارزشمند در برابر سارقان بسیار پیچیده‌تر از محافظت از اموالی است که در اختیار داریم. همان‌طور که پیشرفت‌ تکنولوژی به سهولت دسترسی به اطلاعات منجرشده، روش‌های سرقت آنها را نیز ساده‌تر و سریع‌تر کرده است.

در چنین شرایطی استفاده از نرم‌افزاری همچون USB Block می‌تواند بهترین انتخاب باشد. نرم‌افزار USB Block با مسدود‌کردن دسترسی به حافظه‌های جانبی و دیگر رسانه‌های ذخیره‌ساز همچون هارد‌های اکسترنال، کارت‌های حافظه، دوربین‌های دیجیتال، دیسک‌های گردان، درایوهای شبکه، رایانه‌های موجود در شبکه و… مانع کپی‌برداری و سرقت اطلاعات موجود در رایانه شما می‌شود و این اطمینان را به شما می‌دهد که هیچ ‌کس بدون در اختیار داشتن رمزعبور قادر به کپی‌کردن اطلاعات و خروج آنها از روی رایانه نخواهد بود.

حفاظت از اطلاعات

برای حفاظت از اطلاعات نباید فقط به فکر اعمال راهکارهایی برای ممانعت از سرقت آنها بود، چرا که ایجاد تغییرات در اطلاعات نیز می‌تواند به‌همان میزان خطرناک باشد.

به‌عنوان مثال همان‌طور که فاش شدن یکی از اطلاعات محرمانه می‌تواند خطرساز باشد، خراب شدن و از بین رفتن اطلاعات ارزشمند نیز دارای اهمیت و دردسرساز است.

نرم‌افزار USB Block برای حفاظت در این شرایط نیز راهکارها و ابزارهای مناسبی را در خود جای داده است و به شما این امکان را می‌دهد تا با به‌کارگیری روش‌های حفاظتی چندلایه‌ای، مانع بروز تغییرات توسط حافظ‌های جانبی و دیگر رسانه‌ها شوید.

به‌کمک این برنامه، اطلاعات شما در برابر تمامی‌درخواست‌های غیرمجاز حفاظت شده و به اطلاعاتی ضد هک و ضد تغییر تبدیل خواهد شد.

تلاش‌های بی‌فایده

اگر فکر می‌کنید رایانه و اطلاعات شما در معرض هیچ تهدیدی قرار ندارد و استفاده از این نرم‌افزار بیهوده است، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بخش گزارش‌گیری برنامه بیندازید.

ابزار ثبت گزارش ها در این نرم‌افزار تمامی‌حوادث رخ داده در رایانه را به ثبت می‌رساند و فهرستی از همه تلاش‌های بی‌ثمر برای نفوذ به نرم‌افزار، تلاش‌های حذف نرم‌افزار، تلاش برای استفاده غیرمجاز از درگاه‌های یو‌اس‌بی، رمزهای اشتباه به‌کار گرفته شده برای ورود غیرقانونی و… را همراه با تاریخ و زمان دقیق آن در اختیارتان قرار خواهد داد.

چنانچه قصد دارید از اطلاعات‌تان حفاظت کنید و آن را برای استفاده به‌صورت موقت در اختیار دیگران قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم نسخه‌ای از این نرم‌افزار را با مراجعه به لینک زیر دانلود کنید: (جام جم – ضمیمه کلیک)

http://www.newsoftwares.net/download/usbblock1-en/usb-block-en.exe

امیر عصاری


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.