دروازه بان ملی پوش تیم تراکتورسازی : کسب عنوان قهرمانی سخت است

‘محسن فروزان ‘ که به همراه تیم تراکتورسازی در اردوی این تیم در ترکیه بسر می برد ، روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تیم تراکتور سازی استخوان بندی فصل گذشته خود را حفظ کرده است و با جذب چند بازیکن جدید در پی کسب عنوان قهرمانی فصل آینده لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران است.

وی افزود : کسب عنوان قهرمانی سخت است ولی با حمایت مسوولان استان این امر تحقق خواهد یافت.

وی با اشاره به کسب عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران توسط تیم تراکتور سازی تبریز با هدایت’امیر قلعه نویی ‘ اظهارداشت : قلعه نویی بهترین مربی ایران است ، در فصل گذشته ما بهترین نتیجه را با وی در لیگ بدست آوردیم ، هواداران تیم تراکتور سازی امسال از این تیم انتظار کسب عنوان قهرمانی را دارند که تحقق این امر اندکی سخت است.

فروزان در ادامه اظهارداشت : قلعه نویی در هر تیمی که باشد ، آن تیم یکی از مدعیان قهرمانی خواهد بود.

دروازه بان ملی پوش تیم تراکتورسازی از’ اولیویرا’ مربی پرتغالی که در این فصل هدایت تیم این تیم را برعهده گرفته است ، به عنوان یک مربی حرفه ای نام برد و گفت : ‘ پائولو ‘ مربی دروازه بان های این تیم نیز از تبحر کافی در کارش برخوردار است.

وی حضور تیم تراکتورسازی تبریز در اردوی ترکیه را مثبت ارزیابی کرد و گفت : تشکیل اردوی تیم تراکتور سازی در ترکیه باعث شد که بازیکنان پیش از حضور در فصل آتی لیگ فوتبال باشگاه های برتر ایران به هماهنگی لازم دست یابند .

خاورم **۲۳۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۶۳۹۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.