دریافت کرایه اضافه برای روشن کردن کولر غیرقانونی است

دریافت کرایه اضافه برای روشن کردن کولر غیرقانونی است

مدیر عامل سازمان نظارت و مدیریت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: رانندگان تاکسی حق دریافت کرایه اضافه به دلیل روشن کردن کولر را ندارند و نرخ های مصوب شورا در خصوص کرایه تاکسی مشخص است.

به نقل از مهر محمد احمدی بافنده با اشاره به خاموش بودن کولر برخی خودرو های تاکسی در ایام تابستان گفت: در برخی خیابان ها خودروهایی که گاز سوز هستند نمی توانند از کولر استفاده کنند زیرا موتور کشش لازم را ندارد مانند خیابان ولی عصر که تاکسی که با ظرفیت کامل در حال مسافر کشی است موتور خودرو به دلیل کیفیت پایین خودرو های تاکسی کشش لازم را ندارد و در غیر این صورت راننده تاکسی برای رهایی خودش از گرما هم شده از کولر استفاده می کند.

مشکل بیمه رانندگان تاکسی با ۳۲۰ میلیارد تومان حل می شود

وی در ادامه با اشاره به رایزنی های انجام شده برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی گفت: بیمه رانندگان تاکسی مشکل بزرگی دارد که ۳ درصد حق طول درمان برای آن در نظر گرفته نشده است و راننده ای که یک هفته در منزل بستری باشد حقوق و مزایایی دریافت نمی کند.

احمدی بافنده در مورد حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی بالای ۵۰ سال گفت: رایزنی هایی با دولت در این خصوص انجام شده است و امیدواریم امسال این مشکل بر طرف شود و امیدواریم امسال این مشکل بر طرف شود، اما اگر اعتباری در حدود ۳۲۰ میلیارد تومان برای این موضوع پیش بینی شود مشکل بیمه نیم میلیون راننده تاکسی و خانواده هایشان برای همیشه حل می شود .

هوشمندسازی تاکسی تلفنی ها نیمه اول امسال / رایزنی با بانک شهر

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با اشاره به آخرین وضعیت هوشمند سازی تاکسیها گفت: در حال رایزنی با بانک عاملی که باید بخش سیستم بانکی این کار را بر عهده بگیرد هستیم و توافقاتی با بانک شهر انجام شده است.

وی ادامه داد: از طریق کارت شهروندی می توان کرایه اتوبوس، مترو و تاکسی را پرداخت کرد. همچنین دستگاه مسئول این بخش در تلاش است خدمات کارت شهروندی را گسترش دهد.
احمدی بافنده با بیان این که برخی شرکت های خصوصی با بانک ها در خصوص هوشمند سازی به توافق رسیده اند گفت: تلاش می کنیم تاکسی های تلفنی تا نیمه اول سال به صورت کارتی کرایه هایشان را دریافت کنند.

وی ادامه داد: تجهیز ناوگان تاکسیرانی به دلیل تعداد بالای تاکسی ها به سیستم هوشمند سخت است و زمان بیشتری در مقایسه با مترو و اتوبوس می برد.


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.