در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس برگزار شد:نشست مشترک فرماندهان سپاه و مدیران صدا و سیما در قم

خبرگزاری آریا – نشست مشترک فرماندهان سپاه و مدیران صدا وسیمای مرکز قم در آستانه گرامی داشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز قم برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این نشست که فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع)، مدیر کل صدا و سیمای مرکز قم، جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، قائم مقام مرکز و جمعی از فرماندهان و معاونین فرمانده سپاه و معاونین مدیرکل صدا و سیما حضور داشتند، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه تاکید شد.
در این نشست فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) و مدیرکل صداوسیمای مرکز قم بر لزوم همکاری و تعامل برای تولید برنامه های تلویزیونی و رادیویی در زمینه حفظ ارزش های دفاع مقدس تاکید کردند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم نیز بر نقش رسانه در مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید و از معاونان خود در بخش های صدا، سیما، پخش و اطلاعات و اخبار خواست تا با حضوری فعالانه عوامل خود نسبت به پوشش خبری و همچنین تولید برنامه های ویژه دفاع مقدس اهتمام ویژه ای داشته باشند.
فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) نیز در این نشست بر آمادگی سپاه در ارائه سوژه های ناب و همچنین نقش رسانه در ترویج فرهنگ ایثار تاکید کرد.
شایان ذکر است، در این نشست معاونین فرمانده سپاه و فرماندهان لشکر عملیاتی و نواحی و همچنین معاونین صدا و سیما به ارائه گزارشی از اقدامات خود در خصوص هفته دفاع مقدس پرداختند.
گفتنی است در پایان فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اهدای قاب عکسی از شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین اهدای یک جلد قرآن نفیس از زحمات و تلاش های مدیرکل صدا و سیما تقدیر به عمل آمد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.