در تعطیلات ، بازار باز است

شهر تهران در این زمان حالت عادی خود را خواهد داشت و این تعطیلی برای راحتی مردم در نظر گرفته شده است و بازارها نیز در این زمان باز خواهند بود؛ چرا که برخی از هیات‌ها علاقمند هستند که به بازار بروند از بازار ایران دیدن کنند و خرید انجام دهند و یا از مکان‌های فرهنگی کشور بازدید کنند.

خبر آنلاین : سعید لو معاون امور بین الملل رییس جمهور در حاشیه هیات دولت درمورد تعطیلی های هفته آینده تهران و شابعه های مبنی بر تغییر زمان تعطیلی اعلام کرد: که همانطور که قبلا گفته بودیم، تهران از روز سه شنبه هفته آینده تا شنبه هفته بعد تعطیل خواهد بود

او ادامه می دهددر این تعطیلی دستگاه های دولتی تعطیل خواهند بود. دستگاه هایی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند به فعالیت خود ادامه می‌دهند. و تهران حالت عادی خود را خواهد داشت. ممکن است در زمان رفت و آمد هیات‌ها دقایقی خیابان‌ها بسته شود تا هیات‌ها عبور کنند، ولی محدودیت ترافیکی وجود نخواهد داشت. زمان تعطیلات تغییر نکرده و این تعطیلات مصوبه دولت است.
 

رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها با تاکید بر این که شهر تهران در این زمان حالت عادی خود را خواهد داشت و این تعطیلی برای راحتی مردم در نظر گرفته شده، شهر تهران در این زمان حالت عادی خود را خواهد داشت و این تعطیلی برای راحتی مردم در نظر گرفته شده است و بازارها نیز در این زمان باز خواهند بود؛ چرا که برخی از هیات‌ها علاقمند هستند که به بازار بروند از بازار ایران دیدن کنند و خرید انجام دهند و یا از مکان‌های فرهنگی کشور بازدید کنند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.