در جریان پیوستن نکونام به تراکتورسازی نیستم/ برای انصاری‌فرد تمرینات ویژه‌ای را طراحی کردیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

مجید جلالی در خصوص شایعه پیوستن جواد نکونام به تراکتورسازی تبریز گفت: سیاست باشگاه تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات این است که زمانی که حضور یک بازیکن یا مربی قطعی شد خبر آن اعلام شود. در مورد نکونام هم من در جریان نیستم و تا زمانی که حضور نکونام در تراکتورسازی قطعی نشود ترجیح می‌دهم در این خصوص صحبتی انجام ندهم.

سرمربی تراکتورسازی دربارهٔ آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه و پرانرژی تمرین می‌کنند و برای تمرین ما حدود ۶ هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند. این نشان می‌دهد که هوادارانمان چقدر برای آغاز لیگ با انگیزه می باشند و با شور و اشتیاق از تیمشان حمایت می‌کنند.

جلالی در پاسخ به این سوال که «حضور بازیکنانی مانند کریمی و انصاری‌فرد چقدر در استقبال هواداران از تمرینات تراکتورسازی موثر است؟»، تاکید کرد: مهم مجموعه تراکتورسازی است، همه بازیکنانم با عشق و علاقه کار می‌کنند و اگر هم مورد تشویق قرار می‌گیرند به خاطر این است که جزیی از این تیم است.

وی ضمن اشاره به این مسئله که تا دیدار هفته اول پرسپولیس و تراکتورسازی فرصت بسیاری مانده در مورد اینکه آیا کریم انصاری‌فرد مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت یا خیر تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در این خصوص بعدا صحبت کنم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز دربارهٔ وضعیت بدنی کریم‌انصاری‌فرد گفت: به خاطر اینکه او دیرتر از سایر بازیکنان به جمع ما اضافه شده تمرینات ویژه‌ای را برای این بازیکن طراحی کردیم. خوشبختانه انصاری‌فرد با اشتیاق فراوان این تمرینات را انجام می‌دهد تا به شرایط بازی برسد.

 

 

تنسیم

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.