در جلسه با عباسی بر حفظ فتح‌الله‌زاده تاکید کردیم

۲۰خردادماه،

مقداد نجف‌نژاد دربارهٔ نتایج جلسه امروز هیات مدیره استقلال با وزیر ورزش گفت: آقای عباسی همواره همراه و همکار ما بوده و حمایت ویژه‌ای از ما داشته است. دربارهٔ مسائل اخیر استقلال، ایشان اظهار داشت که خود هیات مدیره استقلال در این باره تصمیم‌گیری کند. می‌خواستیم امروز با هیات مدیره و آقای فتح‌الله‌زاده هم جلسه‌ای داشته باشیم اما آقای فتح‌الله‌زاده به دلیل یک مشغله، در خارج از تهران حضور دارند و به همین دلیل جلسه استقلال به روز دیگری موکول شد.

به گزارش ایسنا،او در پاسخ به این سوال که ساور گفته است هیات مدیره استقلال باید بدهی‌های استقلال را پرداخت کند اظهار کرد: ما در جلسه‌ی امروز مشکلات مالی را مطرح کردیم. این مشکلات هم همواره با استقلال بوده است. امیدوارم با حمایت وزارت ورزش ما به نتایج خوبی برسیم و این مسائل تا حد زیادی حل شود.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که نظر هیات مدیره استقلال دربارهٔ ماندن یا رفتن فتح‌الله‌زاده چیست بیان کرد: ما در جلسه‌ی امروز هم در حمایت از فتح‌الله‌زاده صحبت کردیم و نظر هیات مدیره استقلال بر ماندن آقای فتح‌الله‌زاده در سمت مدیرعاملی استقلال است.

نجف‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا فتح‌الله‌زاده از این امر آگاه است گفت: بله به آقای فتح‌الله‌زاده هم این ماجرا را گفته‌ایم و ایشان هم از این امر مطلع می باشند.

او در پاسخ به این سوال که آیا قرار است قلعه‌نویی از سمت سرمربیگری استقلال کناره‌گیری کند، بیان کرد: این امر صحت ندارد و قلعه‌نویی در استقلال خواهد ماند.

رییس هیات مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به هواداران استقلال حق می‌دهید که نگران وضعیت تیم‌شان باشند، اظهار کرد: حلقه اصلی ما هواداران می باشند. نظر هواداران برای هیات مدیره مهم است. هواداران همه‌ی باشگاه می باشند و همه‌ی دغدغه‌ی ما بر طرف کردن نگرانی‌های آنهاست. با این حال من به آنها اطمینان می‌دهم که چشم‌انداز استقلال روشن است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.