در زمان برگزاری ال کلاسیکو دنیا متوقف می‌شود

 به نقل از سایت گل، مورینیو در مورد شرایطش در رئال مادرید و دوئل بنزما و ایگواین صحبت کرده است. متن این گفتگو را دراینجا مطالعه کنید:

تفاوت بین رئال فصل قبل و رئال در شروع این فصل در چیست؟

فرق اصلی این است که فصل پیش ما تیمی بودیم که قهرمان لالیگا نبود و این فصل، عنوان قهرمانی را یدک می کشیم. به نظر من تیم من، فصل را با اندکی غرور و پرستیژ آغاز کرد و با احساسی که یک قهرمان دارد، به استقبال فصل جدید رفت. اگر در سوپرکاپ در اوج بازی کنی، اگر در لیگ قهرمانان اروپا در اوج بازی می کنی،چرا نتوانی در لالیگا در اوج باشی؟ بازی فوق العاده ای را انجام نمی دهی، چون فصل پیش قهرمان لالیگا شده بودی.نه؟

انگیزه های زیادی برای شروع بازی دارید. نه؟ نظرتان در مورد بازی ای در این سطح چیست؟

رئال- بارسا ، بازی ای است که ما از حضور در آن لذت می بریم. ما لذت می بریم و قطعا بارسایی ها هم همین طور. بدین ترتیب، یک بازی ال کلاسیکو، یک کم مهمتر از بازی های عادی لالیگاست.ما عاشقان فوتبال، در زمان بازی بارسلونا- رئال، دنیا را متوقف می کنیم. آمار و ارقام جذاب بازی قبلی سوپرکاپ اسپانیا، نشان داد که این بازی، حتی از خیلی از بازیهای لیگ قهرمانان اروپا هم جذاب تر است. ولی هدف ما قهرمانی در لالیگاست. بازی ال کلاسیکو تنها ۳امتیاز دارد. دوئل روز یکشنبه، تنها یکی از بازیهای ما در رقابت های این فصل لالیگاست. دوئل بین دو رقیب مستقیم که می داند که اگر یکی به سه امتیاز برسد، دیگری دست خالی می ماند.

برای قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان اروپا چه چیزی کم دارید؟ مسیر و برنامه هایتان چیست؟

همه چیز بستگی به جزئیات دارد. فکر می کنم که همه ما بر این باوریم که چلسی فصل قبل، بهترین تیم دنیا نبود؛ ولی آنها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدند . البته من درنهایت خوشحال شدم، چون بالاخره کمی آبی هستم. برای رویاپردازی برای بالای سربردن جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا،بایداقلا در مرحله یک چهارم پایانی یا نیمه نهایی باشی. بعد از آن هم ممکن است قهرمان شوی و یا نه . ما می خواهیم به این مراحل برسیم. ولی گروه ما به طرز وحشتناکی سخت است. چون دراین گروه قهرمانان فصل قبل اسپانیا، انگلیس، آلمان و هلند قرار دارند.

چه برنامه هایی برای آینده تان دارید؟ همان طور که بارها گفته اید، می خواهید به انگلیس برگردید؟

من الان خوشحال و خوشبختم و می خواهم در همین جایی که هستم به کارم ادامه دهم.من تا ۴ سال دیگر با رئال قرارداد دارم و این باشگاه، برترین تیم دنیاست. بعد از مربیگری درایتالیا و انگلیس،فقط تجربه مربیگری در رئال را در کارنامه مربیگری ام کم داشتم. الان این را در رزومه کاری ام می بینم و می خواهم با تمام توان کار کنم.همه می دانند که من از زندگی در لندن لذت می بردم و خانواده ام هم همین طور. مطمئنا به انگلیس بازخواهم گشت. چون می خواهم سالیان سال مربیگری کنم و در رئال سخت است که بتوانی این همه سال دوام بیاوری.

چطور بین بنزما و ایگواین یکی را انتخاب می کنید؟ هریک چه ویژگی هایی دارد که دیگری ندارد؟

بنزما مثل ماهی در آب، در زمین حرکت می کند. گاهی وقتها او را در پست بازیکن شماره ۹ به کار می گیرم و گاهی وقتها به عنوان بازیکن ۱۰٫ او یک بازیکن پرتحرک است. ایگواین، بیشتر یک مهاجم کلایسک است و بیشتر به درد تکمیل حرکات تهاجمی تیم می خورد. من به هردوی آنها نیاز دارم؛ چه به کریم و چه به پیپا. مدیریت تقسیم دقایق میان این دو، کار آسانی نیست. برای آنها ویژگی های هر بازی، تیم حریف و تاکتیک بازی مان را تشریح می کنم و برحسب نیازهای تیم در آن بازی، تصمیم گیری می کنم.

تیم ثروتمند پاری سن ژرمن هم گزینه ای هست که در ذهنتان داشته باشید؟ روزی درفرانسه مربیگری خواهید کرد؟

قهرمانی در کشور پنجم هم می تواند انگیزه خوبی برای من باشد. پاری سن ژرمن؟ آنها پروژه ای در حال رشد  و باکیفیت دارند. آنچلوتی و لئوناردو آنجا هستند ولی الان بعید می دانم که آنها به من نیازی داشته باشند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.