در صحبتهای خود مردم را نادیده نگیریم/ مردم تعیین کننده اصلی هستند

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: هیچگاه نباید در صحبتهای خود، مردم را نادیده بگیریم زیرا مردم تعیین کننده اصلی هستند و اینکه ما تصمیم بگیریم چه کسانی بیایند و یا نیایند یک حرکت دموکراتیک نیست.

حسین قیومی عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به صحبتهای سجادیان مبنی بر کنار رفتن بزرگان اصولگرا و اصلاح طلب و روی کارآمدن جوانان گفت: هیچ گاه نباید در صحبتهای خود،‌ مردم را نادیده بگیریم و جای همه صحبت کنیم؛ ما یک جامعه بزرگ با تفکرات و گرایش های متفاوت هستیم و باید یاد بگیریم که همه را در نظر بگیریم و این مردم اند که تعیین کننده اصلی هستند.

وی در ادامه گفت: باید به دنبال راهکارهایی باشیم که مردم را وارد عرصه کنیم و تلاش کنیم که علاوه بر افزایش سطح دانش اجتماعی مردم، مردم سالاری دینی را در کشور گسترش دهیم لذا اینکه تصمیم بگیریم که چه کسانی بیایند و یا نیایند یک حرکت دموکراتیک نیست.

قیومی در پایان خاطر نشان کرد: حضور فعال و شاداب مردم در انتخابات باید از اهداف اصلی ما باشد تا مردم بتوانند فرد دلخواه خود را به راحتی انتخاب کنند و پای انتخاب خود نیز بایستند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ادریس:

    سی وچند ساله مرگ و شعار ضد امریکایی سر دایم نتیجه چی شد اخوی عقب عقب رانندگی کردن هم نشد کار هرکسی داشه من
    بیاید چند سالی هم کینه و بغض رو فراموش کنیم این هم یکی از جنبه اسلام بودن است که ادم بغض و کینه در دل برای اجتماع خوب نیست و دائم در فکر اتقام و … است
    بیاید مسو با جهان حرکت کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.