در صدد ایجاد رشته حقوق پزشکی هستیم

۲۹خردادماه،

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ایجاد رشته حقوق پزشکی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این دانشگاه از پایان نامه های مرتبط با موضوع اخلاق و حقوق پزشکی حمایت می کند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حاشیه اولین جلسه دفاعیه اخلاق پزشکی کشور با بیان این مطلب افزود: برنامه دانشگاه علوم پزشکی  شهید بهشتی  در راستای گسترش اخلاق و حقوق پزشکی ترویح در راستای مقالات علمی محققان و دانشجویان است که در این زمینه  تلاش داریم تا نتایج حاصله از پایان نامه های دانشجویی را در قالب مقاله به چاپ برسانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ایجاد رشته حقوق پزشکی یکی از ضروریاتی است گفت: قرار است تا پایان نامه هایی که در زمینه حقوق و اخلاق پزشکی نوشته شده را به کتاب تبدیل کنیم و آن ها را به زبان های دیگر ترجمه کنیم تا نتایج آن در اختیار همگان قرار گیرد.

دکتر ابوالقاسمی در پایان با اشاره به راه اندازی انتشار یافتنات دانشگاه در سال قبل خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ار کتاب ها و مقالاتی که به زبان های مختلف منتشر شود حمایت های ویژه ای انجام می دهد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. علی جعفری:

    باسلام حقوق پزشکی از ضروریات فعلی مراکز بهداشتی ودرمانی است .ضروریت غیر قابل انکار که از خیلی وقتها پیش باید با توجه به گستردگی نوع خدمات مراکز درمانیو آرائ متناقض زیاد محاکم حقوقی در خصوص پرونده های درمانی ایجاد میشد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.