در مسابقات ورزشی المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی بسیج کشور:قم نایب قهرمان کاراته قهرمانی بسیج کشور شد

۲۴ شهریور – ۱۱:۱۲:۱۸ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – تیم اعزامی پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج استان قم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی پیکارهای کاراته المپیاد فرهنگی ورزشی بسیج کشور شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، مسابقات ورزشی المپیاد فرهنگی ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی و قهرمانی بسیج کشور به میزبانی سپاه استان زنجان و با رقابت برترین‌های کشور برگزار شد و نمایندگان اعزامی قم عملکردی تقریبا شبیه به المپیاد سال قبل داشتند.
در این مسابقات که در چندین رشته ورزشی به انجام رسید، ورزشکاران شرکت کننده در رشته‌های کاراته، تکواندو، جودو، کشتی، شنا، فوتسال، والیبال و آمادگی جسمانی برای کسب عناوین برتر تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
علاوه بر تیم اعزامی پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم در پیکارهای رشته کاراته تیم‌های مدعی حضور داشتند که از جمله می‌توان به تیم‌های استان‌های کرمانشاه، کرمان، اردبیل و مرکزی اشاره کرد و در نهایت تیم اعزامی از پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.
این در شرایطی است که در این دوره از رقابت‌ها تیم کاراته پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج استان قم موفق به کسب نتایج بسیار خوبی شدند که در مجموع بعد از تیم کاراته بسیج کرمانشاه موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد.
این موفقیت برای تیم اعزامی پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج استان قم در حالی رقم خورد که کاراته کاهای تیم پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج قم سال گذشته نیز همین عنوان را در جدال با رقبای خود در مسابقات کاراته این المپیاد به دست آورده بود.
دومین نایب قهرمانی متوالی تیم کاراته بسیج قم در حالی به دست آمد که سال گذشته این المپیاد در کرمانشاه برگزار شد و در رقابت‌های رشته آمادگی جسمانی نیز مهدی بیات از تیم اعزامی قم با کسب رکوردهایی فوق العاده در دوی ۲۰ متر سرعت و ۵۶۰متر استقامت موفق به کسب لوح تقدیر با عنوان تلاشگر برتر شد.
همچنین در حاشیه این دوره از مسابقات، محفل انس با قرآن کریم، بازدید از اماکن ورزشی تاریخی و مذهبی، مسابقه فرهنگی و برنامه‌های بسیار متنوع با حضور ورزشکاران شرکت کننده از استان‌های مختلف کشور برگزار شد.
در ترکیب تیم اعزامی پایگاه استعدادیابی و قهرمانی کاراته بسیج استان قم در دوره قبل محمدحسین پایدار، محمدرضا کفیلی، محمدمهدی طریقتی، مهدی اکبریان، مهدی شهبازی، محمدحسن نجفی، سامان حبیبی و محمدجواد ارزنده حضور داشتند، ضمن اینکه در ترکیب تیم آمادگی جسمانی قم علیرضا سلیمی، محمدجواد بستانی، محسن صمدی، مهدی بیات و مجید هزارخانی به رقابت پرداختند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۴۱۱۱۲۱۸۰۰۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.