در مهرماه در تهران صورت می گیرد حمل ۶ میلیون مسافر توسط تاکسیرانی

در مهرماه در تهران صورت می گیردحمل 6 میلیون مسافر توسط تاکسیرانی

در مهرماه در تهران صورت می گیرد
حمل ۶ میلیون مسافر توسط تاکسیرانی

ممتازنیوز: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با تاکید براینکه ناوگان تاکسیرانی در مهرماه برای خدمات رسانی به شهروندان در آماده باش کامل قرار خواهد داشت گفت: پیش بینی می شود در مهرماه و همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی، روزانه حدود ۶ میلیون جابه جایی توسط تاکسیرانی تهران صورت گیرد.

احمدی بافنده با بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر ۷۷ هزار و ۹۶۲ دستگاه تاکسی در تهران فعال هستند که کل ناوگان در مهرماه در آماده باش کامل خواهد بود.
وی ادامه داد: ۷۲۴ خط تاکسیرانی در تهران وجود دارد و نظارت کامل بر تاکسی های خطی، گردشی، تلفنی و ویژه صورت می گیرد تا خدمات رسانی مناسب به شهروندان محقق شود.
بافنده تصریح کرد: در حال حاضر روزانه حدود ۵ میلیون و ۲۳۱ هزار نفر جابه جایی توسط تاکسیرانی شهر تهران محقق می شود که با توجه به افزایش سفرها و ترددها در شهر در مهرماه و همزمان با بازگشایی مراکز آموزشی، پیش‌بینی می شود این میزان به حدود ۶ میلیون جابه جایی افزایش یابد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: بخشی از ناوگان تاکسیرانی، امسال نیز مانند سال های گذشته به عنوان سرویس مدارس به دانش آموزان خدمات رسانی خواهند کرد.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.