در هفته آینده صورت می گیرد؛ ورود ۱۳۹اتوبوس دوکابین به اتوبوسرانی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در هفته آینده صورت می گیرد؛ ورود 139اتوبوس دوکابین به اتوبوسرانی

در هفته آینده صورت می گیرد؛
ورود ۱۳۹اتوبوس دوکابین به اتوبوسرانی

ممتازنیوز: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به اینکه هفته آینده ۱۳۹ دستگاه اتوبوس دوکابین به ناوگان اتوبوسرانی تهران اضافه می‌شود، گفت: بخش عمده‌ای از این اتوبوس‌ها در خط ۹ بی.آر.تی -بزرگراه امام علی(ع)- مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گزارش ممتازنیوز، پیمان سنندجی بیان کرد: قرار بود تا امسال ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دوکابین به ناوگان خطوط اتوبوس های تندروی شهر تهران اضافه شود که در مهر ماه ۱۶۱ دستگاه آن وارد ناوگان شد و اکنون نیز -روز شنبه- ۱۳۹ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه حمل و نقل عمومی شهر تهران وارد می شود.
وی گفت: باید در ناوگان شهر تهران نوسازی صورت بگیرد، چرا که بخشی از ناوگان فرسوده شده است. البته از دیگر سو با راه اندازی خطوط جدید نیاز به استفاده از اتوبوس های جدید داریم.
سنندجی با تاکید بر اینکه با اتمام عملیات راه اندازی خط ۹ بی.آر.تی در بزرگراه امام علی(ع) ، بخش زیادی از اتوبوس های وارد شده در این خط مورد استفاده قرار خواهند گرفت، تصریح کرد: در عین حال کمبود اتوبوس در خط ۷ این سامانه از میدان راه آهن تا تجریش یکی از درخواست های شهروندان است. با توجه به اینکه تعدادی از اتوبوس های وارد شده راست در بوده و در خط ۷ نیز اتوبوس های راست در مورد نیاز است در این خط نیز از آن استفاده می شود.
سنندجی گفت: تعدادی از این اتوبوس ها هم در خطوطی که در نیمه جنوبی شهر امکان تردد اتوبوس دوکابین در آن وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرند .
به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تصریح کرد: در حال حاضر ناوگان خطوط تندرو و دوکابین شهری با مشکلاتی مواجه هستند که بخشی از آن مربوط به تعمیر و تامین قطعات اتوبوس هاست ، چرا که در این سال ها به دلیل عدم همکاری دولت نهم و دهم در خرید اتوبوس، سن ناوگان بالا رفته و اتوبوس ها نیازمند تعمیرات شده اند. این در حالی است که در بسیاری از موارد قطعات برای تعمیرات آنها موجود نیست. لذا اگر بتوان تامین قطعات و تعمیرات و نگهداری آنها را جدی تر پیگیری کنیم بسیاری از مشکلات در کمبود ناوگان برطرف خواهد شد .
سنندجی تاکید کرد: هر اتوبوس دو کابین بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه در برداشته است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.