در گفتگو با آریا:کوثری اصلاح طلبانی را که اجازه کاندیداتوری دارند معرفی کرد

خبرگزاری آریا- اصلاح طلبان برای آنکه از دور خارج نشوند به سمت و سوی یکی از کاندیداهای اصولگرا گرایش پیدا می کنند.
اسماعیل کوثری عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا تاکید می کند: برخی از اصلاح طلبان که در فتنه ۸۸ در جهت براندازی نظام اقدام کردند هیچگاه مورد تایید و قبول واقع نمی شوند اما برخی از چهره های این طیف تنها در حد سیاسی کار و صحبت کردند که می توانند در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا شوند.
وی ادامه می دهد: البته به هیچ وجه مردم به سمت اصلاح طلبان تمایل نشان نمی دهند در واقع خود اصلاح طلبان هم اختلافات شدیدی با یکدیگر دارند از این رو آنها قطعا به نتیجه نمی رسند که بخواهند خود را در معرض آزمایش قرار دهند.
کوثری می گوید:اصلاح طلبان در آن ۸ سالی که صاحب قدرت بودند نتوانستند کار مفیدی انجام دهند به همین دلیل مردم تمایلی به این طیف در انتخابات آینده نیز نخواهند داشت در واقع اصلاح طلبان تنها با هم بحث هایی انجام می دهند که فقط بگویند ما هستیم.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تمایل اصلاح طلبان و کاندیدای اصولگرا را ممکن دانست و گفت: از آنجایی که اصلاح طلبان نمی خواهند صددرصد از دور خارج شوند بنابراین این احتمال وجود دارد که به سمت و سوی یکی از کاندیداهای اصولگرا گرایش پیدا کنند.
وی افزود: باید مقداری تحمل کنیم و ببینیم حد نهایی کاندیداها چه کسانی هستند سپس درباره اینکه اصلاح طلبان به سمت و سوی کدام کاندیدا کشیده شوند قضاوت کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.