در ۹۰ دقیقه می‌توانستیم صبا را ببریم

۳۰م آذر ،

هادی برگی‌زر پس از پیروزی دو بر یک برابر صبای قم در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود ما از صبا سرتر بودیم و بازی زیبایی انجام دادیم می‌توانستیم در طول ۹۰ دقیقه حریف را شکست دهیم. البته صبا در نیمه دوم بهتر بود و فشار زیادی آورد اما ما توانستیم پیروز شویم. بعد از گلی که به آنها زدیم توانستند خودشان را سریع جمع کنند و به بازی برگردند اما در نهایت با حملات زیادی که انجام دادیم گل پیروزی را زدیم.

وی در مورد قضاوت احمد صالحی گفت: بهتر است در این مورد حرفی نزنم همه دیدند که داور چگونه قضاوت کرد نمی‌گویم او خیلی بد سوت زد اما می‌توانست چند خطای مسلم و یک پنالتی را برای تیم ما بگیرد که این کار را نکرد.

سرمربی ابومسلم درمورد اعتراض هادی اصغری بعد از تعویضش گفت: هادی بازیکن خوبی است و من تیم را به او سپرده بودم، من ندیدم که اعتراض کند اما اگر فیلمی از اعتراضش دارید به من نشان دهید تا با او برخورد کنم.

برگی‌زر در مورد صعود به مرحله یک چهارم حذفی گفت: لغو بازی استقلال و گهر سبب شد ندانیم که مقابل چه تیمی باید بازی کنیم منتظر می‌مانیم تا حریف بعدیمان مشخص شود و با توجه به اینکه استقلال یا گهر حریفمان شوند برنامه‌ریزی خواهیم کرد. در سه بازی که من به ابومسلم آمدم این تیم بازی‌های خوبی انجام داده و در نیم فصل دوم لیگ یک هم سعی می‌کنیم چند بازیکن به تیم اضافه کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.