“دزدان خیابان جردن” عید فطر اکران می‌شود

“داریوش بابائیان” تهیه‌کننده فیلم سینمایی “دزدان خیابان جردن” گفت:شرایط مهیا شود،”دزدان خیابان جردن” را عیدفطر اکران خواهیم کرد.

داریوش بابائیان،تهیه‌کننده فیلم سینمایی “دزدان خیابان جردن” در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:اگر شرایط مهیا شود،”دزدان خیابان جردن”‌را عید فطر اکران می‌کنیم.
وی همچنین درخصوص طرح ویژه اکران ماه مبارک رمضان اظهارداشت:طی چند سالی که این طرح اکران شده من نیز فیلمی برای نمایش داشته‌ام که استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان صورت گرفته است.
تهیه کننده فیلم سینمایی “دزدان خیابان جردن ” افزود:از ابتدای سال فیلم‌هایی اکران شد که کمتر کمدی و طنز بوده که امروز و با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان فرصتی برای اکران فیلم‌های کمدی و طنز فراهم شده است.
وی به اکران فیلم سینمایی “خوابم می‌آد” و “همه چی آرومه” اشاره کرد و افزود:رمضان ماه پربرکت و ایام شادی برای مردم است و با اکران چند فیلم کمدی و طنز که هم اکنون در حال اکران است می‌توانیم مخاطبان بسیاری  را به سینما‌ها جذب کنیم.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی “چه‌جوری میلیاردر شدم” به وضعیت سینماها اشاره کرد و تصریح کرد: بهتری و به لحاظ فروش فیلمهای سینمایی و استقبال مخاطبان از فیلم‌های روی پرده هستم./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.