دسترسی شهروندان به بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی (ع) آسان می شود – اخبار اجتماعی

معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ گفت: با تکمیل بزرگراه شهید زین الدین شهروندان می توانند براحتی به بزرگراه های صیاد شیرازی و امام علی (ع) دسترسی پیدا کنند.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این برای احداث این مجموعه بزرگراهی قرار بود بیش از ۱۰۰ هزار تن آسفالت خریداری شود که با تلاش مجموعه معاونت فنی و عمرانی آسفالت مرغوب و با کیفیت تولید شد و حتی یک تن آسفالت خریداری نشد.
معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ با اشاره به معارضان پروژه بزرگراهی شهید زین الدین ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار متر مربع معارض وجود داشته که بیش از بزرگراه امام علی(ع)، در رتبه اول قرار می گرفت، همچنین رفع معارض لوله های آب ۸۰۰ و ۱۴۰۰ میلی متر تهران در این مسیر و جنب پایه های پل وفادار یکی از مهمترین بخش های این پروژه است.
* پل وفادار به طول ۱۰۷۷ متر در منطقه ۴ احداث شد 
در ادامه عبدالقادر میرزایی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ اظهار داشت: پل وفادار به طول ۱۰۷۷ متر یکی از پل های این بزرگراه (شهید زین الدین) است که طولانی ترین پل تهران محسوب می شود.
این پل از نظر سازه ای زیبایی های خاصی داشته و شش متر از آن بدون پایه و بصورت کنسول طراحی و احداث شده است همچنین تقاطع احسان نیازمند احداث یک پل عابر پیاده بود که این پل ظرف مدت یک هفته نصب و راه اندازی شد.
میرزایی خاطر نشان کرد: پل وفادار به طول ۱۰۷۷ متر و عرض ۳۲ متر و پل عباسپور به طول ۳۸ متر و عرض ۱۲ متر از دیگر پل های احداث شده در این بزرگراه هستند./ف


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.