دستور به شورای تامین استان خوزستان برای برخورد قاطع با مجرمان مسلح

دبیر شورای امنیت کشور با تاکید بر ضرورت حمایت های جدی و قانونی از ماموران وظیفه شناس در مقابله با عناصر مخل امنیت داخلی کشور، گفت: به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد تا با مجرمان مسلح قاطعانه برخورد شود.

دستور به شورای تامین استان خوزستان برای برخورد قاطع با مجرمان مسلح

به گزارش ممتاز نیوز، سید مجید میراحمدی روز پنج‌شنبه با اشاره به شهادت یک جوان بسیجی از سوی مجرمان مسلح ناشناس در استان خوزستان، افزود: با برهم زنندگان امنیت داخلی برخورد جدی صورت می‌گیرد. 

وی اظهار کرد: با هدف حفظ امنیت کامل شهروندان و حمایت جدی تر از مدافعان امنیت کشور، به شورای تامین استان خوزستان ابلاغ شد با مجرمان و سارقان مسلح و به کارگیرندگان سلاح های گرم غیرمجاز که موجبات برهم ریختن آرامش شهروندان عزیز کشور می شوند؛ با شدت هر چه تمام‌تر برخورد شود.

میراحمدی ادامه داد: از دستگاه قضائی نیز درخواست شده است مجرمان مسلح خطرناک پس از دستگیری تا زمان برگزاری دادگاه صالحه و صدور احکام مشخص و بازدارنده، تحت هیچ شرایطی با قید وثیقه آزاد نشوند.

وی اضافه کرد: تمام تلاش بر این است که از ماموران وظیفه شناس اعم از نیروهای خدوم انتظامی، بسیجیان و سربازان گمنام امام زمان(عج) در انجام ماموریت ها و مقابله با مجرمان، حمایت های کامل قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.